Secretaría

Publicación de listaxes provisionais de admitidos para o fondo solidario de libros de texto

Poden consultalas no taboleiro de anuncios do centro.

Para máis información chamar ao teléfono 886151028

Publicación de listaxes definitivas de admitidos e non admitidos para o curso 2020/2021.

Están publicadas as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos para o curso 2020/2021.

Póden consultalas no centro.

Tamén son accesibles para a cidadanía con certificado dixital, DNI electrónico ou Chave365, a través do menú SOLICITUDES > AS MIÑAS SOLICITUDES, e será visible a partir do 26 de xuño.

Lémbrase que cada persoa, pode ver o estado da súa solicitude a través do menú SOLICITUDES > ADMISIÓN > RECUPERAR.

PUBLICACIÓN NOTAS

O día 19 de xuño de 2020 procederase á publicación das notas  no ESPAZO ABALAR.

As familias que non poidan ver as notas póñanse en contacto co centro para  establecer un horario de recollida e así, evitar aglomeracións. É moi importante que acuda solo un membro por alumno/a. Debe acudir ao centro con mascarilla e limpar as mans co xel que hai na entrada do mesmo.

Recordámoslle ao alumnado  que debe devolver os libros emprestados da biblioteca do centro, e os libros das asignaturas que teñan na casa. A non devolución pode ser causa de exclusión das axudas para material.

O alumnado de 5º non terá que devolver os equipos Edixgal, a non ser que cambien de centro para o curso que vén.

PUBLICADA LISTAXE PROVISINAL DE ALUMNADO CURSO 2020/2021

PUBLICADA LISTAXE PROVISIONAL  DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2020/2021

PODE COMPROBAR AS SOLICITUDES PUBLICADAS:

-  TABLÓN DE ANUNCIOS DO CENTRO

-  APLICACIÓN ADMISIÓN ALUMNADO:     https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

MÁIS INFORMACIÓN  SECRETARÍA DO CENTRO

CONVOCADAS AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO ESCOLAR 2020/2021

ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/2021 (código de procedemento ED330B)

DOG MARTES 19 DE MAIO DE 2020

Reapertura e modificación dos prazos do proceso de admisión de alumnado para o curso 2020/2021

Restablecerase o prazo para a presentación das solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, polo tempo que restaba cando se declarou o estado de alarma, de xeito que se iniciará o día 11 de maio de 2020 e rematará o día 18 do mesmo mes. (DOG 6 de maio)

Os novos prazos do proceso son os seguintes: