Complementarias

Xornada de portas abertas

O martes 6 de marzo fixemos unha xornada de portas abertas para que os nosos futuros alumnos coñezan as instalacións do colexio ,e de paso celebrámolo con unha pequena festa.

De entroidos pola Estrada

Este ano o luns de carnaval participamos no desfile do entroido.

E levamos o premio o mellor comparsa da localidade

Novas Fotos na galería de imaxes.

Xa están na galería de imaxes as fotos da visita ao Novo Mercado e do contacontos para Educación Infantil (Novembro 2015).

Cambios na galería de imaxes: reorganizáronse os álbumes e engadíronse novas fotos de EI do samaín.

Ademais, estánse a engadir fotos a novos álbumes: o Magosto e a visita ao Acuario da Coruña do alumnado de 6º de EI.

EXCURSIÓNS FIN DE CURSO 2014

Festival das Letras Galegas, 2014

Aquí está o vídeo do festival do día das Letras Galegas!

Graciñas a todos/as pola vosa colaboración!

Orde das actuacións:

1º - O alumnado de 5º C cóntannos a biografía de Xosé Mª Díaz Castro.

2º - O alumnado de 5 anos (A, B e  C) bailan "Cosquillas" (Cantajuego)

3º - O alumnado de 1º A representa a obra "A Cebra Camila".

4º - O alumnado de 1º C representa a obra "O Espantallo".

5º - O alumnado de 2º A, B e C bailan distintas cancións de moda.

6º - O alumnado de 1º B representa a obra "Juan Sinmiedo".

7º - O alumnado de 3º A. B e C baila "O Pirimpimpín".

8º - O alumnado de 6º B recita poemas e Xosé Mª Díaz Castro.

Remate: Cantamos o himno galego todos xuntos.

DÍA MUNDIAL DO AUTISMO

Mañá 2 de abril  celebrase o Día Mundial do Autismo , tratase dun día de concienciación social sobre unha discapacidade  permanente do desenvolvemento.

Con este día pretendese poñer de relevoa a necesidade de axudar e mellorar as condicións de vida das persoas que sufren este trastorno.

A LOMCE

A LOMCE substituirá a actual LOE que está en vigor dende o ano 2006. Se queres acceder ao texto completo da lei e ter información sobre a mesma pincha aquí.

Tamén no Boletín Oficial do Estado do 1 de marzo podemos ver o Real Decreto126/2014 do 28 de febreiro co curriculo de Educación Primaria. Nel desenvolvense os contidos previstos na LOMCE. Poñerase en marcha o próximo curso en 1º, 3º e 5º. e no 2015-2016 no resto dos cursos.

O teatro na escola

O Teatro é unha actividade que contribúe a desenvolver a expresión verbal e corporal, estimula a memoria e a axilidade mental; favorece a dicción, a disciplina e a constancia no traballo e mellora a concentración e a atención.

Facendo teatro aprendemos a convivir en grupo, a respectarnos e a coñecer e controlar as nosas emocións, a desenvolvernos diante do público aumentando así a nosa autoestima e estimulando a creatividade e a imaxinación mentras nos divertimos.

Semana da prensa

Nesta semana do 10 ao 14 de marzo imos traballar coa prensa na escola. Para iso adquirimos varios exemplares de distíntos xornais (Faro de Vigo, La Voz de Galicia, El País, El Correo Gallego e El Mundo) para traballar na aula co alumnado. Atendendo ao nivel de cada curso, explícanse os distintos aspectos:

• As seccións dun xornal (economía, sociedade, deportes, etc.).
  • As partes dunha nova (titular, corpo, foto, pé de foto, etc.).
  • As características da linguaxe xornalística.
  • As diferencias entre nova e comentario.
  • O proceso de elaboración e edición dun xornal.
  • O enfoque que dá  cada xornal a una mesma nova e como trata a información segundo a súa ideoloxía.
  • As diferencias entre a prensa dixital e a impresa.
  • Etc.

portada xornalportada xornal

ACTIVIDADE DIA DAS LETRAS GALEGAS

Este ano  o Día das Letras Galegas adícase a Diaz Castro.

Deixámosvos este poema para que coñezades un pouco da súa obra.