ENLACE AO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN - CAMBIOS DE ETAPA

Moitos son os cambios que temos que enfrontar ao longo da nosa vida. Estes últimos meses estamos vendo que algúns son imprevisibles, pero outros moiton non e cómpre estar preparados/as para eles así, cando cheguen, se nos anticipamos, todo irá mellor.

Nesta entrada podedes atopar información para as familias respecto aos momentos de transición entre as etapas: o comezo da escolarización en 4º de Infantil, o paso de Infantil a Primaria e por último o cambio para Secundaria. Ofrecemos unha serie de consellos que poden ser de utilidade para comprender mellor os cambios e saber como actuar.

Fai clic nos seguintes enlaces

E para o alumnado de 6º curso de E.P tamén podedes descargar a seguinte guía elaborada pola Orientadora do IES GARCÍA BARROS, onde atoparemos información útil sobre a organización das clases e moito máis: https://drive.google.com/file/d/1rFyoLcy8gGOszZ5vDtwFlmJ4m3HEIJxx/view