PROCESO DE ADMISIÓN DE NOVO ALUMNADO PARA O CURSO 2020/2021

17/02/2020 00:00
Europe/Madrid

Benvida ao CEIP Plurilingüe Pepe de Xan Baña

Nesta web podedes consultar a información principal do centro.

Entroido 2020

Boas días. A continuación adxuntamos unhas fotos do pasado venres, día no que festexamos o entroido polas rúas de Santa Comba. Por vez primeira, tivemos a sorte participar xunto a outro alumnado da contorna no desfile anual de entroido, toda unha festa de música e cores.
Despois da comparsa, puidemos disfrutar de doces típicos destas datas, elaborados todos eles polas familias do noso alumnado, as que sen dúbida lle estamos moi agradecidos.

A clase de terceiro aprende a facer iogures!

Unha bióloga achégase ata o centro para contarlle aos nenos e nenas de terceiro os pasos para converter o leite en iogur!!

Logo, puideron levar para degustar na casa as súas elaboracións

Día Mundial da Radio e visita do CRA Novo Amencer

Hoxe foi un día moi especial para nós, non só porque fose o Día Mundial da Radio, senón tamén porque hoxe recibimos unha visita moi especial. Viñeron a visitarnos as alumnas e alumnos do CRA Novo Amencer. Participaron  con nós en diversas actividades, algunhas delas relacionadas ca radio, e outras ca convivencia, os contos e os xogos. A continuación deixámovos unhas fotos do día de hoxe.

Día Internacional da Nena e da Muller na Ciencia

Para conmemorar o Día Internacional da Nena e da Muller na Ciencia, comezamos a investigar sobre algunhas mulleres relevantes do mundo da ciencia. Por agora presentámosvos estes magníficos debuxos.

CONECTÁMONOS pola PAZ

Boas Festas e feliz 2020!

Benvida ao Nadal e finalización do primeiro trismestre.

Estes días houmo moito movemento no cole, pois xa tiñamos ganas de Nadal.

O pasado xoves, as nosas cociñeiras puxeron os seus dotes artísticos a traballar e deleitáronnos con dúas impresionantes tartas. Ademáis, pudemos disfrutar dun menú máis que suculento, con langostinos e churrasquiño ao forno. Así da gusto dar a benvida ás vacaións!

Xoves 12 de decembro. Folga de profesorado

O próximo xoves 12 de decembro hai convocada unha folga de profesorado de Educación Primaria e Educación Secundaria. Debido a isto informamos dende o centro que as clases poden verse afectadas e non discorrer con total normalidade, pois non sabemos con certeza o grado de participación que pode acadar a folga entre o profesorado do noso centro.

Os servizos de transporte e comedor funcionarán con normalidade e nos horarios habituais.