Actividades complementarias

DIA DA MULLER E A NENA NA CIENCIA

O alumnado de 5º e 6º visitou o Verbum e aprenderon un pouco máis de ciencia e das mulleres científicas máis relevantes dos últimos séculos.

CHEGOU O ENTROIDO!! ORDES DO MECO

Un ano máis chega o entroido ao CEIP Otero Pedraio. Atentos ás ordes do Meco! Recordade que non son acumulativas!

Grazas por este curso e feliz verán!

Que gran final de cuso! Xa temos aquí os videos do festival de fin de curso que realizamos o pasado 23 de xuño.

Mirade que ben o pasamos! :)

Por problemas de dereitos de imaxe non podemos subir os videos de 2º e 5º de primaria, sentímolo moito.

O vindeiro curso continuaremos con máis novidades e as pilas cargadas, mentres tanto...

Saída de fin de curso de primaria

O luns o alumnado de primaria tivo a oportunidade de ir ao Liceo Marítimo en Bouzas para realizar actividades de auga con kayak.

Pasárono en grande e algún sufriu algunha molladura imprevista :)

Con esto collemos forzas para afrontar o final do curso, que está a piques de rematar!