Recursos educativos

Astronomía

Bos días a todos e a todas, que tal todo? Cómo foi ese kahoot sobre o universo? Supoño que sería moi sinxelo para vós. Pois imos a continuar co actividades de repaso do universo.

Deixo dous documentos adxuntos para que poidades traballar nel e repasar conceptos adquiridos e outros novos sobre o noso universo.

No 1º documento adxunto van as actividades, nunha páxina están as actividades a realizar e na seguinte páxina as solucións, intentar facelo sen ver as solucións, PLEASE.

14 RETOS

Bos días familias e alumnado, que tal esas vacacións?, imaxino que percorrendo o voso fogar por todos os lados. Moitos ánimos e aguantade como campións. Esta semana vos deixo uns retos para facer na casa, espero que sexan do voso agrado.

Unha aperta fortísima, Paco.

A mover el cuerpo!!!!!

Vamos chicos y chicas, a moverse

Actividades para Infantil desde Edelvives

Queridas Escuelas Infantiles,

Edelvives sigue dando un paso al frente buscando el modo de ayudar y acompañar a las escuelas y familias durante estos días; por ese motivo, queremos poner a vuestra disposición, de manera gratuita, todas nuestras Apps educativas hasta el 30 de junio.