Sembra nos nenos boas ideas, aínda que non as entendan... O tempo encargarase de descifralas no seu entendemento e faranas florecer no seu corazón.

Correndo pola diabetes

Onte, coincindo co día mundial da diabetes, as profes de comedor organizaron unha carreira no patio. Xa sabedes que a nosa alimentación pode influir na futura aparición desta enfermidade, polo que debemos coidar o que comemos.

Mirade que ben o pasamos!

Novo patio de infantil

Como sabedes, durante o verán o patio de infantil tivo un bo lavado de cara. Mirade que cambio!

Tiramos unha das casiñas de plástico que estaba xa estropeada e contruimos no

Canción de Samaín

Aquí tedes a nosa canción de Samaín.

Magosto e Samaín

O pasado 31 de outubro celebramos no cole o Samaín xunto co magosto.

Antes do recreo comemos as castañas asadas e despois do mesmo, preparámonos para a xornada de xogos populares que estiveron maxistralmente dirixidos polos nosos compañeiros de 6º de primaria.

Clicando foto do final podedes acceder ao álbum de fotos e ver o ben que o pasamos xogando á Mariola, á rá, a lanzar chapas, á goma, á corda, encestar botón… Ademáis tivemos a gran sorte de que non fixo nin frío nin calor, estaba o ceo despexadiño e nada estropeou a nosa diversión.

Clica na imaxe para ver o resto de fotos.

Samaín no comedor

O pasado 31 de outubro, día de Samaín, os nenos e nenas do comedor non podían ter un xantar normal.

Cal foi a súa sorpresa? Pois que tiveron que comer a escuras, coa única luz das cabazas e veliñas que tiñan acendidas. Ainda que polas súas caras todos estaban encantados e ningún arrepiado. Sorprendido

Coida dos bosques

Como sabedes hai unhas semanas sufrimos unha serie de incendios que afectaron aos montes, casas e campos de Galicia. No cole tamén se viron afectadas algunhas familias e dende aquí non podíamos quedar calados, por eso aquí tedes a nosa resposta: Non prendas lume! Coida dos bosques!

Temos que agradecer a enorme colaboración da familia de Izan e Leire Rodríguez de 3 e 5 anos respectivamente: o seu avó viu a gravarnos, a nai axudounos na organización e a tía, Mariana Pérez, foi a cantante que nos cedeu de forma altruista unha das súas cancións para que puideramos facer a letra entre o alumnado do cole; tamén viu ao cole a gravar as voces dos nenos e nenas que cantan o estribillo da canción e axudounos na gravación do vídeo; ademáis de poñer a súa propia voz na canción.

Se queredes coñecer outras cancións desta artísta, podedes vela clicando aquí: Mariana Pérez.

COIDA DOS BOSQUES. CEIP Otero Pedrayo e Mariana Pérez

Robótica no cole

Este ano estamos comezando un programa de innovación educativa sobre robótica, para o que en primeiro lugar teremos que formarnos os profes e posteriormente comezaremos a traballar co alumnado.

Por este motivo, hoxe, duas representantes do centro, asistiron á charla que se realizou un Santiago de Compostela para todo os coles participantes de Galicia nestre proxecto.

Agardamos ansiosos a que nos cheguen os robots para poder comezar a traballar con eles, mentres tanto podedes ver aquí algúns exemplos das actividades que poderemos facer co alumnado e o autónomos que son, creando eles mesmos as ordes e comandos para dirixir e programar os seus robots.

.

Obradoiro "Dalle valor ao peixe" de 5º de primaria

O pasado venres 20 de outubros, o grupo de 5º de primaria fixo a primeira saída escolar do curso coa visita ao mercado do Progreso.

Alí realizaron o obradoiro "Dalle valor ao peixe".

En primeiro lugar no supermercado Familia e da man de Graciela, unha bióloga experta no tema, falamos dos valores do peixe, a calidade, etiquetaxe...

De seguido e coa información que xa tiñamos, fixemos unha receita riquísima coa axuda do chef Pepe Solla: "fingers de peixe" con duas salsas para mollar. Todo un manxar. Estaba tan boa que os máis larpeiros repetiron varias veces, e (ainda que non o creades) aqueles aos que non lles gusta o peixe tamén quedaron encantados.

Marcharon todos desexando poñer en práctica a receita aprendida. Xa vola ensinaron na casa? Estaba de rechupete!

Clicando aquí podedes acceder ao Album con todas as fotos da actividade.