Benvida

A nosa benvida ao CEIP Mestre Pastor Barral

Imaxe do CEIP Mestre Pastor Barral

Sitio web do CENTRO EDUCATIVO.

MATRÍCULA 2020-21

Dende o 1 e ata o 10 de Xullo debedes de formalizar a matrícula.

ASIGNACIÓN DE AUXILIAR DE CONVERSA PARA O CURSO 2020-2021

Hoxe recibimos da Consellería de Educación a grata nova que durante o curso 2020-2021 o noso Ceip contaremos  cunha persoa Auxiliar de Conversa nas clases de Seccións Bilingües e Inglés dende outubro ata maio e durante 8 horas á semana.

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E EXCLUIDOS PARA O CURSO 2020/21

Están publicadas as listaxes provisinais dos admitidos e excluidos para o vindeiro curso 2020/21.

Están colgadas no tablón, na parte interior do colexio.

O equipo directivo

APERTURA DO PRAZO DE FONDO LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO 2020/21

No documento adxunto tedes toda a información sobre o prazo de solicitudes do Fondo solidario de libros de texto para o vindeiro curso 2020/21, así como o enlace a páxina web onde poderedes consultar o Orde que o regula.

NORMAS DE ENTRADA AO CENTRO

Normas de entrada ao centro escolar

ADAPTACIÓN ÁS PROGRAMACIÓNS DO 3º TRIMESTRE

Debido á situación de emerxencia de saúde pública ocasionada polo COVID-19 e seguindo as Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre do curso académico 2019/20