LIBROS TEXTO E AXUDA A MATERIAL

• Lembrar que o centro está no programa EDIXGAL (libro electrónico) polo que o alumnado  5º e 6º non usarán libro físico e a principio do curso 2023-2024 repartiráselle un ordenador persoal. Estes niveis, sí poderán solicitar axuda para material de cumprir os requisitos.
  • Cambiaranse os libros de 4º de E. Primaria por cambio de currículum.
  • Mantéñense os libros de 3º. Serán os mesmos que se utilizaron no curso 2022-23.

O PRAZO DE SOLICITUDE REMATA O 21 DE XUÑO.

FORMAS DE SOLICITALO.

Hai tres formas de solicitar as axudas:

DATAS PUBLICACION LISTAXES  PROVISIONAIS E DEFINITIVOS LIBROS E MATERIAL ASÍ COMO AS DATAS DE RECOLLIDA DE VALES