MATRICULA CURSO 2019/2020

Comunicamos as familias interesadas en matricular aos seus fillos/as neste Colexio que entre o 1 e o 20 de Marzo poderán entregar a solicitude de praza debidamente cumprimentada, na secretaría do Centro. Tamén lembramos a todas as familias, con alumnado matriculado no Colexio, que teñen garantida a praza escolar, sempre que non soliciten praza noutro centro no que resultaran admitidos. A continuación aportamos os  documentos de interese para este proceso de admisión , pinchando neles poderán acceder aos documentos para velos ou imprimilos.

Máis información en  https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/

PLAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE SOLICITUDES PARA O CURSO  2019- 20

DO 1  AO 20 DE MARZO

OS IMPRESOS PÓDENSE RECOLLER NA SECRETARIA DO CENTRO OU IMPRIMIR DA PAXINA WEB DO CENTRO