día Rosalía

DO XIX AO XX: LIBRE O MEU PENSAMENTO!

O vindeiro 24 de febreiro é o Aniversario de Rosalía de Castro. Para homenaxear a escritora decidimos sumarnos a iniciativa da AELG. Este ano propón desenvolver actividades que permitan ao alumnado observar e reflexionar sobre a vixencia do amplo abano de inxustizas sociais presentes na obra de Rosalía. Seguindo o itinerario do noso proxecto traballamos o poema rosaliano Miña casiña, meu lar, onde a escritora reflexa as carencias da época xa que conta a dificultades que tiña a protagonista para cociñar un simple prato de caldo. Cada aula do colexio elixiu unha estrofa e a escribiu nunha cunca do caldo. Velaquí o resultado!

"Estampas de Teo a través dos poemas de Rosalía de Castro"

O 24 de febreiro un ano máis, xunto cos demais equipos do centro, celebramos o Día de Rosalía. Dende a biblioteca escolar quixemos sumarnos a esta celebración. Aproveitando que estamos traballando no PDI: "Investiga Teo con Tilandra" e dado que este concello conta cunha gran riqueza paisaxística quixemos rendir unha pequena homenaxe a esta autora a través da paisaxe teense.

24 de Febreiro: Día de Rosalía de Castro

O 24 de febreiro conmemoramos, un ano máis, o Día de Rosalía. Este ano, dende o Equipo da Biblioteca e EDLG, decidimos unirnos a proposta feita pola Asociación de Escritoras e Escritores en Lingua Galega: "RosalíaTe". A actividade consistiu en que cada alumno/a elaborou unha máscara de Rosalía que levaron para a súa casa para compartir coas súas familias e facer unha foto caracterizados/as de Rosalía, acompañados das súas persoas maiores: pais, avós,... e portando un cartel cun fragmento dun poema de Rosalía.

MOITAS GRAZAS  a todos e todas pola vosa colaboración.

CELEBRAMOS O DÍA DE ROSALIA

O día 24 de febreiro celebramos o Día de Rosalía Castro no noso centro.