entroido

ENTROIDO 2020

O 21 de febreiro celebramos o entroido. Comezamos cun desfile polas rúas dos arredores do centro. Tivemos en conta para a elaboración dos disfraces a temática deste curso "Tilandra pensa en verde". Rematamos a celebración no patio do colexio, onde o alumnado gozou dun tempo de lecer con xogos, bailes e risas.

MANDATOS DO MECO

Un curso máis celebramos a semana do Entroido, e para comezar Tilandra nos amosa os mandatos do Meco:

Para este luns:

Para o martes:

Para o mércores:

O xoves o meco di:

ENTROIDO SAUDABLE

O 1 de marzo celebramos o Entroido no colexio, co lema "Entroido saudable". Desfilamos desde o centro ata o parque dos Tilos. Había macedonia de froitas, corazóns saudables, persoal sanitario, chefs, iorgurtilos, vacas e leiteir@s, amorodos, materia en estado puro e deportistas.  Cada curso acompañaba o seu disfrace cunha pancarta relativa ao mesmo. Tivemos a compaña das familias e para repoñer as forzas degustamos unha riquísima merenda: orellas, filloas, froita, rosquillas ...Como remate da festa queimamos o meco que elaboraron os alumnos de sexto de primaria.

Agradecemos a participación de toda a comunidade educativa, con especial mención a ANPA pola súa colaboración.

Se premedes na imaxe veredes o resultado deste día.

Mandatos do Meco

Ao longo da semana do luns 25 de febreiro ata o venres 1 de marzo celebraremos o Entroido no colexio.

Comezaremos coas Ordes do Meco.

Esta semana ti es o rei.

Ordena o que queiras, Meco!

Que nós queremos pasalo ben.

LUNS, un grande bigote pintado

de cociñeiro… ben mirado!

MARTES, na cabeza un pano branco ou de cor traerás

ben atadiño por atrás.

MÉRCORES, un mandil vas traer

con todas as cousas á vez.

XOVES,  disfrazado virás

como a ti che guste máis.