nadal

NADAL 2018

Cando chega O Nadal as familias axúdannos a decorar a  nosa árbore. Este curso os adornos seguiron a temática do proxecto "Tilandra medra sa". Quedou super chulo!. Comprobádeo vos mesmos neste video.

Grazas por colaborar un ano máis.

VISITA DO APALPADOR

O Apalpador visitou o colexio dos Tilos e parolou cos nenos e nenas de Educación Infantil. Achegouse aos cativos e convidounos a unhas castañas quentiñas. Os meniños e meniñas estiveron engaiolados coa marabillosa visita.

MOITAS GRAZAS FAMILIA !

Pincha na imaxe e verás o ben que o pasaron os pequerech@s do cole.

OS PAXES DOS REIS MAGOS VISITARON O CEIP OS TILOS

Os paxes de súas maxestades Os Magos de Oriente visitaron o CEIP Plurilingüe Os Tilos, o xoves día 20, para recoller as cartas que as alumnas e alumnos escribiron aos Reis. Os Paxes repartiron doces e escoitaron as panxoliñas que lles cantaron as nenas e nenos.

Este día para as máis pequenas e pequenos é especial, porque están cheos de inquedanza pola chegada dos Paxes e coa emoción de entregar as súas cartas, que escribiron con moita ilusión nos días previos, para que cheguen a tempo aos Reis Magos.

Nadal en Teo

É tempo de Nadal é un curso máis a decoración da nosa árbore estivo relacionada co tema central do PDI: "Investiga Teo con Tilandra". Para a elaboración dos adornos contamos coa colaboración das familias. Nesta ocasión a decoración da árbore consistiu en adornar un prato de papel cunha foto do alumnado no seu lugar preferido de Teo.

MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN!!!

Este foi o resultado:

Nadal no Camiño de Santiago

Este curso a decoración da nosa árbore estivo relacionada co Camiño de Santiago tema central do PDI que estamos a traballar ao longo de todo o curso 2016/2017.

Preme na imaxe para ver en que consistiu esta actividade na que contamos coa colaboración das familias.

NADALCAMINO

Asemade, a temática elixida polo EDLG para o concurso de postais navideñas tamén estivo relacionada coa temática do Camiño.

postais ganadoras

E como non podía faltar, aquí vos deixamos unha guía de lecturas de cara o Nadal. Preme na imaxe para acceder a ela.

guialectura

Nadal 2016: Unha visita moi especial

Un ano mais chegou o Nadal e a nosa biblioteca recibiu unha visita moi especial que lle fixo moita ilusión ao alumnado máis novo do cole: PAPÁ NOEL !!!

noelbiblio

NADAL 2015

Este curso no Nadal cada aula  escribiu nunha estrela a expresión "BO NADAL" na lingua do país que elixiu.