samaín

COMEMOS O MEDO!

Co gallo da celebración do Magosto e do Samaín os Equipos de Biblioteca e de Dinamización da Lingua Galega propuxemos as seguintes actividades. Comezamos cun Obradoiro de "Alimentos monstruosos " realizado na biblioteca  coa finalidade de elaborar o cartel anunciativo do festexo. Dado que os alimentos son unha parte importante do proxecto "Tilandra medra sa" decidimos convertelos en monstros. Posteriormente convidamos ás familias para que participasen na xa tradicional "Exposición de Outono", este curso cunha novidade, ademais das cabazas  tamén trouxeron froitos decorados. A temática para a decoración xirou arredor dos estilos de vida saudable. Non podían faltar os contos de medo.

SAMAÍN 2017

Do 30 de outubro ao 3 de novembro celebramos o Samaín na nosa biblioteca.

Durate estos días realizáronse lecturas compartidas de medo durante a hora de ler.

Samaín 2016

Un curso máis, coa chegada do outono, celebramos o Samaín. A súa celebración remóntase á época dos Celtas.

Entre as actividades levadas a cabo cabe sinalar as seguintes:

• Ambientaión da biblioteca: A nosa biblioteca convirtiuse na "Pousada Alto do Camiño". Un lugar "terrorífico" e ao mesmo tempo "acolledor" onde "descansar" e "desfrutar" de arrepiantes historias á vez que iniciamos a nosa andaina "Tilandra de Camiño a Santiago". (PDI a desenvolver ao longo do curso).

• Exposición de lecturas de medo dentro e fóra da biblioteca.

• Guía de lecturas
  • Venres de cine: "Corre, corre cabaciña" e "La dama y la muerte".

venrescine

• Exposición de cabazas polos corredores.

• Caderno de actividades relacionado coa canción de Mamá Cabra "O Samaín".

• Elaboración da proposta didáctica: "Celebramos o Samaín".

• O alumnado de 5 anos A presentounos o seu libro "El libro de los monstruos" baseado no libro " O monstro de Ricardo".

"VIAXA CO TERROR": SAMAÍN 2015

Un curso máis celebramos o Samaín no noso centro. O lema deste ano foi "Viaxa co terror". Esta celebración formaba parte do PDI: " O mundo é grande". O alumnado tivo que investigar acerca dos personaxes de medo que hai no país elixido e buscar semellanzas e diferenzas cos do noso país.

Outras actividades foron:

• Curtas de medo na biblioteca.
  • Exposición de cabazas.
  • Guías de lecturas

Aquí vos deixamos un resumo de todo o traballado: