6º Curso

A TECNOLOXÍA E A NOSA RELACIÓN COS ALIMENTOS...FIXERON PROGRESAR Á HUMANIDADE

A TECNOLOXÍA E A NOSA RELACIÓN COS ALIMENTOS...FIXERON PROGRESAR A HUMANIDADE

PRIMEIROS ACHADOS, NOVOS ACHADOS, NOVOS TEMPOS, MÉTODOS MODERNOS

Con respecto ao Proxecto da Biblioteca, realizamos as seguintes actividades:

- Elaboración da pirámide dos alimentos.

- Mural: Tilandra merenda sa.

- Traballo con textos:

• Eres o que comes”.

• “E, ti comes ben?”.

• Aditivos alimentarios: Sabes o que comes?”.

- O significado do código de barras.

- Traballo coa prensa. Búsqueda de novas relacionadas coa alimentación e a saúde.

- Traballo de investigación. A tecnoloxía na alimentación fai progresar á humanidade (dende 30.000 a.C. ata os nosos días).

OBRADOIRO DE REGUEIFAS

O alumnado de sexto de primaria participou no Obradoiro de Regueifas, en colaboración co Concello de Teo. Actividade impartida por dúas regueifeiras:

Alba María: cantora, compositora e regueifeira galega. Alén de realizar actuacións e ofrecer obradoiros, vaise asentando no eido da improvisación, sendo unha das poucas voces femininas e introducindo novos temas como o discurso de xénero na arte da regueifa. No 2017 publicou o seu primeiro libro Regueifa en Bergantiños.

Sara Marchena: titulada en Lingua e Literatura Galegas, comezou a súa relación coa regueifa da man de Pinto de Herbón e Caruncho. Dende o ano 2017 imparte obradoiros de Regueifa con especial atención a Regueifa Feminista ou a perspectiva de xénero dentro do galego.

Grazas polo voso traballo !

CONVIVENCIAS 6º ED. PRIMARIA

O martes 26 de marzo o alumnado de 6º de Primaria participou na segunda xornada de convivencias escolares no centro CEIP Igrexa de Calo cos compañeiros dos colexios de Calo e a Ramallosa. Realizamos as seguintes actividades lúdicos deportivas: baloncesto, fútbol, floorball, ultimate e badminto e ao remate xantamos no comedor do colexio. Foi unha xornada agradable e divertida.