Inicio do blog

VISITA AO MUSEO DO POBO GALEGO

Ao longo do mes de maio o alumnado do colexio dende catro anos ata sexto de primaria asistimos ao Museo do Pobo Galego para visitalo e realizar distintas actividades. Os nenos e nenas de catro e cinco anos asistiron a actividade "Xogos Bailados", a través dun xogo de roda que leva asociado unhas cantigas os máis cativos achéganse ao museo. O alumnado de primeiro de educación primaria asistiron a actividade "Canta adiviña canta", a través de adiviñas, sons e cancións descobren os instrumentos tradicionais. Os de segundo de educación primaria asistiron a actividade " Da vara ao carabelo" , unha visita obradoiro onde o alumnado tivo contacto con saberes e técnicas do patrimonio náutico e pesqueiro. Terceiro, cuarto, quinto e sexto de educación primaria realizaron a actividade "Fraguando datos sobre D. Antonio", a través dun xogo, o alumnado coñeceu e descobreu máis en profundidade a figura de Fraguas e a relación co Museo do Pobo Galego.

Se premedes na imaxe veredes o acontecido.

LETRAS GALEGAS 2019

Este ano a Real Academia Galega elixiu a Antón Fraguas Fraguas, autor nacido en Loureiro, Cotobade (Pontevedra) que dedicou a súa vida ao estudo e a defensa de Galicia. Traballou para difundir e recompilar a lingua e cultura popular galega. Así é que ao longo do mes de maio traballamos sobre a biografía do autor e as súas inquedanzas.

O 16 de maio celebramos as Nosas Letras e amosamos aos demais compañeiros do cole os traballos realizados. Para comenzar o festexo, eliximos a "Muiñeira de Chantada", dende os máis cativos aos maiores do cole, todos bailamos a ritmo de muiñeira.

A festa tivo que continuar dentro do colexio, a causa da choiva.

Cada aula elixiu un tema para estudar a obra de Antón Fraguas. Este é o resultado final.

Preme na foto do mural e podes ver algunhas imaxes da celebración.

O alumnado de segundo recopilaron información sobre os apeiros do agro e elaboraron este mural.

Aquí deixamos un video sobre a actuación do alumnado de segundo de educación primaria nas Letras. Contraseña: letrasgalegas.

LUIS SEOANE

O 1 de abril celébrase o Día das Artes Galegas, unha celebración instituída pola Real Academia Galega de Belas Artes. Luis Seoane é o pintor homenaxeado no ano 2019. O alumnado de 2º E.P. estudou e traballou o cadro "As mariscadoras". Velaquí o resultado.