Ed. Musical

VISITAS AO AUDITORIO DE GALICIA

Os alumnos de 2º e 1º de Educación Primaria asistiron ao Auditorio de Galicia a un concerto a cargo dunha orquesta formada pola Real Filharmonía de Galicia e alumnos da Escola de Altos Estudos musicais coa Casa da Música de Oporto.Pincha na imaxe para ver as fotos desta representación musical.

CONCERTOS NO AUDITORIO DE GALICIA 3º, 4º, 5º, 6º de Primaria: GUILLERMO TELL

Os días 30 e 31 de outubro os alumnos/as de 3º, 4º, 5º e 6º de educación primaria disfrutaron no Auditorio de Galicia da ópera  Guillermo Tell de Gioacchino Rossini, organizada dentro do programa didáctico do Auditorio do Concello de Santiago de Compostela. A modo de sesións pedagóxicas, os programas adáptanse ás diferentes franxas de idade e promoven o coñecemento de música clásica, danza, teatro, música tradicional, etc.

CONCERTOS CURSO 2017-2018 NO AUDITORIO DE GALICIA

PROGRAMA DE CONCERTOS NO AUDITORIO DE GALICIA DESTE CURSO