TIC's

Charla: "Navega con Rumbo"

O día 24 de maio o alumnado de 5º e 6º de Primaria participou nunha interesante charla, "Navega con Rumbo", sobre a prevención dos riscos que podemos correr cando navegamos pola Rede.

Preme na imaxe para acceder á páxina "Navega con Rumbo" para saber máis sobre este tema.

Entroido 2014

Un ano máis celebramos o Entroido no noso centro. Este curso o noso meco representaba á Infanta Dona Cristina e ao seu home Iñaki Urdangarin.

meco

Día Escolar da Paz e Non Violencia 2014

O 30 de xaneiro celebramos no noso centro o Día da Paz. Este ano fixémolo adornando paraugas vellos con gotas de choiva.

En cada gota escribimos os nosos desexos relacionados coa Paz para despois amosarllos aos demais compañeiros.

Durante este acto a ANPA do centro dou a coñecer o nome dos gañadores do seu concurso de debuxo sobre a Paz.

Ao final todos cantamos a canción: Ai, eu non pego!

Aquí tedes un breve resumo de como transcurriu esta xornada.

Nadal 2013: Visita dos Paxes Reais

O día 18 estiveron no noso centro os Paxes Reais. Visitaron ao alumnado de Educación Infantil e 1º Ciclo de Educación Primaria, recolleron as súas cartas e entregáronlles un pequeno agasallo.

Para ver máis imaxes preme aquí.