Tilandra pensa en verde

OS COMPOSTEIROS

O alumnado de 6ºA non se olvida do Proxecto do ano de TILANDRA PENSA EN VERDE e está aproveitando o seu confinamento para facer os seus composteiros na casa e outros traballos relacionados coa natureza.

Podes velos facendo click no ficheiro adxunto.

SEMANA DA PRENSA

Ao longo da semana do 9 ao 13 de marzo celebramos no colexio A Semana da Prensa. Para o desenvolvemento desta actividade pedíuselle ao alumnado que aportasen xornais e revistas coas que se traballou ao longo da semana. Posteriormente fíxose unha exposición do traballo dos nenos e nenas e dos materiais utilizados que eles mesmos aportaron.

8 DE MARZO DÍA INTERNACIONAL DA MULLER. "A TERRA EN FEMININO"

O 8 de marzo de 1857, miles de traballadoras do téxtil saíron as rúas de Nova York co lema "Pan e rosas". Unha protesta polas míseras condicións laborais, a reivindicación de xornadas de traballo xustas e o fin da explotación infantil.

Dende o centro quixemos sumarnos á conmemoración do Día Internacional da Muller e por iso elaboramos un cartel e un libro:" Mulleres polo medio ambiente". Este curso realzamos ás mulleres que loitan por preservar a terra, mulleres que son valentes, sabias, tolerantes  emotivas...

Para o libro "Mulleres polo medio ambiente", contamos coa colaboración das familias.

MOITAS GRAZAS!

ENTROIDO 2020

O 21 de febreiro celebramos o entroido. Comezamos cun desfile polas rúas dos arredores do centro. Tivemos en conta para a elaboración dos disfraces a temática deste curso "Tilandra pensa en verde". Rematamos a celebración no patio do colexio, onde o alumnado gozou dun tempo de lecer con xogos, bailes e risas.

MANDATOS DO MECO

Un curso máis celebramos a semana do Entroido, e para comezar Tilandra nos amosa os mandatos do Meco:

Para este luns:

Para o martes:

Para o mércores:

O xoves o meco di:

OBRADOIRO DE CONSTRUCIÓN DE TÍTERES

En relación co PDI: Tilandra pensa en verde, o alumnado de primeiro e segundo de educación primaria asistiron a un obradoiro de títeres con material reciclado: teas, la, cartón... Deixámosvos unha pequena mostra.

TILANDRA PENSA EN VERDE

Este ano comezamos cun novo proxecto "TILANDRA PENSA EN VERDE", aprenderemos a importancia de coidar o noso planeta. Ao longo do curso realizaremos distintas actividades: saídas, conferencias e obradoiros