contacontos

Conto de outono

Este outono os nenos e nenas de sexto, descubriron a "Rufus, o morcego que adoraba as cores". Por mor da Covid 19, non visitaron ao alumnado máis pequerecho do colexio para contarlles contos de medo. Así que decidiron que mediante a ilustración con voz era unha maneira distinta e segura de achegarlles o conto ao alumnado cativo.

CONTACONTOS IAGO LÓPEZ

Hoxe visitounos o autor Iago López que nos contou o seu libro "O Cociñeiro Martiño e as cenorias desaparecidas". Disfrutamos moitísimo desta actividade, e a Iago gustoulle o noso cartel do Día do Libro, será polo guapo que sae o cociñeiro Martiño.

Se seleccionas a imaxe para ver todas as fotos da xornada.

OBRADOIRO LITERARIO

O 22 de marzo visitounos o escritor Paco Martín e, despois de que el nos contase o seu conto "Un robot pequeno", nós fixemos de escritores e ilustradores e inventamos as nosas historias como poderedes ver se ides á galería de fotos.

Velaquí tedes unha mostra.