SOPA DA PAZ

O mércores 30 de xaneiro celebramos no colexio o Día Escolar da non Violencia e da Paz. O acto iniciouse ás 12:10 e prolongouse ata as 13:30 horas. Presentaron os alumnos/as de 6º de primaria.Entre todos/as cociñamos a "Sopa da Paz". Educación Infantil presentou os seus ingredientes en catro debuxos por aula; Educación Primaria en forma dunha palabra por cada aula, ingredientes que se foron engadindo ao cartel da "Sopa da Paz". Todos os alumnos/as asistiron co seu gorro de cociñeiro/a alusivo á Paz e á non violencia. Durante o acto o alumnado de 4º e 6º cantou a canción en francés "On écrit sur les murs", ao que nos sumamos todos e todas, xa que resultou tan motivadora que se repetiu por petición xeral.Rematouse a celebración cantano e bailando ao ritmo da canción móvete de Paco Nogueiras.

Frances from CEIP OS TILOS on Vimeo.