EXPOSICIÓN "TILANDRA MEDRA SA"

Cando visitedes a Exposición, na entrada do colexio atoparedes este tríptico con información sobre os diferentes andares e  do edificio onde se atopa 4º e 5º de educación infantil.

 

EXPOSICIÓN "TILANDRA MEDRA SA"

O martes 4 de xuño celebramos a xornada de portas abertas da Exposición "Tilandra medra sa". Na entrada acharedes un mural con códigos QR onde veredes os traballos realizados ao longo do curso.

A TECNOLOXÍA E A NOSA RELACIÓN COS ALIMENTOS...FIXERON PROGRESAR Á HUMANIDADE

A TECNOLOXÍA E A NOSA RELACIÓN COS ALIMENTOS...FIXERON PROGRESAR A HUMANIDADE

PRIMEIROS ACHADOS, NOVOS ACHADOS, NOVOS TEMPOS, MÉTODOS MODERNOS

Con respecto ao Proxecto da Biblioteca, realizamos as seguintes actividades:

- Elaboración da pirámide dos alimentos.

 - Mural: Tilandra merenda sa.

 - Traballo con textos:

  • Eres o que comes”.

  • “E, ti comes ben?”.

  • Aditivos alimentarios: Sabes o que comes?”.

- O significado do código de barras.

 - Traballo coa prensa. Búsqueda de novas relacionadas coa alimentación e a saúde.

 - Traballo de investigación. A tecnoloxía na alimentación fai progresar á humanidade (dende 30.000 a.C. ata os nosos días).

                                                                                                                                                 

 

ALIMENTACIÓN SAUDABLE

 

Dentro das actividades que realizamos en 4º B para traballar a alimentación saudable a que máis sorprendeu foi a de buscar Supercatadores. A moitos nenos non lles gusta a froita e as verduras, sobre todo o brócoli, as espinacas… a algúns resultalles un sabor moi forte, desagradable e cun punto de picor. Isto tan curioso, pode ser por razóns culturais, a comer tamén se aprende, ou pode ser que o noso sentido do gusto está superdesenvolto. Quisemos investigarlo e fixemos este experimento. Podedes ver o vídeo en https://youtu.be/IUWgsSQwOVY

Ao longo do 2º e 3º trimestre recollemos novas sobre alimentación, algunhas moi curiosas e debatimos sobre as propiedades dos chamados “superalimentos”.

Fixemos actividades baseándonos na pirámide nutricional e na distribución dos alimentos na dieta durante a xornada e durante semana, poñendo énfase en evitar os productos ultraprocesados. Falamos dos peligros do exceso de grasas hidroxenadas, azúcares e sal na nosa dieta.

E finalmente, fixemos un traballo de análise sobre a cantidade de resíduos que se recollen mensualmente coas merendas do cole. Este rexistro desenvolveuse durante o mes de abril e maio, na nosa aula, e del concluímos que debemos evitar consumir tantos productos envoltos en plástico. Por desgracia os supermercados ofrécennos demasiado plástico envolvendo os productos de consumo diario. Así que, como colofón desta actividade decidimos iniciar unha campaña de concienciación para eliminar productos dun só uso, coma os canutillos de plástico, das nosas costumes de consumo. Gravamos un vídeo declaránsolle a “guerra aos canutillos de plástico” e extendémos a proposta ao resto dos cursos de ed. Primaria do centro. Tamén comentamos a posibilidade de concienciar ás nosas familias de que seguiran a campaña de boicot aos alimentos envoltos en plástico, da organización Cero Waste, que se desenvolverá entre o 3 e o 9 de xuño, na que se propón que non consumamos productos envasados en plástico de un só uso, para demostrar aos supermercados que non queremos contribuír á contaminación por plásticos.

 

 

ALIMENTACIÓN SAUDABLE

 Ao longo do curso o alumnado de segundo de educación primaria traballamos os seguintes aspectos dentro do proxecto de centro "Tilandra medra sa" Aquí deixámosvos un guión para que cando visitedes a nosa exposición saibades o que realizamos.

-Pirámide de alimentos: frecuencia coa que debemos comer os alimentos.

-Obradoiro de cociña: saborosa larpeirada.

-Macedonia de froitas: macedonia natural e disfraces de entroido.

-Menú saudable: bandexas.

-Estudo dun froito/a: a castaña e a sandía.

-Agricultura, cultivo de alimentos: apeiros para traballar no agro.

 

A PATACA 3ºB

Este curso traballamos :A PATACA .

Buscamos a información adecuada a idade dos nenos, a súa historia: un tubérculo que proven de América do Sur (Perú e Bolivia), e cando chega a Galicia convértese nun alimento que substitúe a castaña que era o produtobase da alimentación.

Tamén atopamos cancións populares, adiviñas e xogos sobre o tema.

Fixemos arte con estampacións de selos de patacas bonecos e receitas de cociña.

Aprendemos os seus beneficios e as súas propiedades

 

 

 

 

INVESTIGACIÓNS SAÚDABLES 3º A

 

Este ano o proxecto a desenvolver no centro foi “ Tilandra medra sa” polo que fixemos varias actividades relacionadas co proxecto.

No primeiro trimestre traballamos a alimentación : orixe dos alimentos, tipos de nutrientes, a importancia dunha dieta saúdable.

Todo isto quedou plasmado nun mural que fixemos a nivel grupal e despois cada un dos nenos e nenas fixo o seu lapbook.

No 2º e 3ª trimestre fixemos un traballo de investigación sobre o kiwi, os nenos recolleron moita información e fixemos un mural

coa súa orixe, composición, descripción da planta , beneficios…

Aproveitando a investigación do kiwi fixemos un libro de receitas que levan como ingrediente o kiwi, asi como algún xogo : tres en

froita, sopa de letras… no que aparece o kiwi.

Sen esquecer que no Entroido fomos disfrazados de cociñeiros polo que tamén fixemos algún experientos con alimentos.

 

 

 

 

PARA ESTAR SANOS DEBEMOS TER SENTIMENTOS E EMOCIÓNS AMOROSAS COS DEMAIS.

PARA ESTAR SANOS DEBEMOS TER SENTIMENTOS E

 

EMOCIÓNS AMOROSAS COS DEMAIS.

 

FIXÁMONOS NAS COUSAS BOAS QUE FAN OS NOSOS

COMPAÑEIROS...

 

... PORQUE NOS SENTIMOS BEN CANDO FACEMOS SENTIR

BEN AOS DEMAIS.

 

  Para medrar sans e cuns dentes sanos e fortes temos que vixiar o que comemos evitando comer alimentos ricos en azucres, e comer máis froitas e verduras.

 

Fixemos traballos con lentellas e co millo e aprendemos algunha cousiña deles.

 

E moi importante empezar ben a mañá tomando un almorzo saudable…

 

e despois de almorzar lembrarse de lavar ben os dentes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VISITA AO MUSEO DO POBO GALEGO

Ao longo do mes de maio o alumnado do colexio dende catro anos ata sexto de primaria asistimos ao Museo do Pobo Galego para visitalo e realizar distintas actividades. Os nenos e nenas de catro e cinco anos asistiron a actividade "Xogos Bailados", a través dun xogo de roda que leva asociado unhas cantigas os máis cativos achéganse ao museo. O alumnado de primeiro de educación primaria asistiron a actividade "Canta adiviña canta", a través de adiviñas, sons e cancións descobren os instrumentos tradicionais. Os de segundo de educación primaria asistiron a actividade " Da vara ao carabelo" , unha visita obradoiro onde o alumnado tivo contacto con saberes e técnicas do patrimonio náutico e pesqueiro. Terceiro, cuarto, quinto e sexto de educación primaria realizaron a actividade "Fraguando datos sobre D. Antonio", a través dun xogo, o alumnado coñeceu e descobreu máis en profundidade a figura de Fraguas e a relación co Museo do Pobo Galego.     

Se premedes na imaxe veredes o acontecido.

 

 

 

 

 

Powered by Drupal - Design by artinet