21 de marzo. Día da Poesía

Este 21 de marzo, coincidindo co inicio da primavera, celebramos o Día Mundial da Poesía. En tempos de coronavirus, a poesía é a vacina contra a incerteza e os medos que nos asolan. Dende o centro buscamos reflectir as Emocións do noso alumnado a través de poemas e obras de arte, proxectando os seus sentimentos, baixo o título "Poesía por un tubo". Deste xeito promovemos a poesía como manifestación da súa creatividade literaria e artística.

8 de marzo. Día Internacional da Muller

O día 8 de marzo do 2021 celebramos o Día Internacional da  Muller co lema "Mulleres Líderes  nas  Artes" en consonancia co PDI  "Emocionarte con Tilandra".

Coas actividades desenvolvidas  poñemos en valor os grandes esforzos que realizan as mulleres e nenas de todo o mundo para forxar un mundo mellor e máis igualitario e recuperarse da pandemia da Covid 19.

Aquí podedes ver unha breve escolma das actividades  do noso alumnado:

* E.INFANTIL

-6º: Mural  "8 de Marzo con M de Muller"

* E.PRIMARIA:

-1º:  Elaboración do símbolo da Muller con pasta de sal

2º,3º e 4º: Mural  "CONSTRUINDO IGUALDADE". Un muro de ladrillos representativo  das grandes loitas das mulleres pola súa participación na sociedade e o seu desenvolvemento íntegro como persoa en igualdade co home.

*5º e 6º: Tendo como referentes a Mulleres que destacaron nas Artes: música, pintura, literatura, fotografía..., os alumnos-as elaboraron distintas  presentacións reflexando a vida e obras dalgunhas autoras que se adicaron a profesións que no seu momento eran desempeñadas maioritaiamente polos homes. Destacamos o seu esforzo polo momento histórico que lles tocou vivir.

Visita Virtual CEIP Plurilingüe Os Tilos

VISITA VIRTUAL CEIP PLURILINGÜE OS TILOS

Entroido en familia

As familias do colexio celebraron o Entroido e compartiron connosco as súas vivencias.

GRAZAS FAMILIAS!

ENTROIDO 2021

Un ano máis o Entroido chegou ao colexio dos Tilos, aínda que dun xeito diferente ao que estabamos acostumados. A Pandemia obrigounos a modificar algunhas das actividades que eran costume no colexio, como o "Gran desfile Carnavaleiro", pero aínda así puxemos ilusión e ganas. Con Van Gogh e Frida como pintores de referencia, os nenos e nenas conseguiron os mellores e vistosos disfraces; facendo gala da súa alegría e ganas de troula. Entre todos conseguimos esquecernos por uns días desta situación.

MANDATOS DE TILANDRA

Un Entroido máis, Tilandra quere que os nenos e nenas do colexio dos Tilos vos divirtades e que a vosa imaxinación voe moi lonxe. Concretamente ata México e Holanda, que son países orixinarios dos protagonistas dos Mandatos. Se precisades máis información, ollade os vídeos da anterior entrada da web. Non esquezades que:"- Para poder ao cole volver a Tilandra teredes que obedecer". Fixádevos ben para cumprir os seus mandatos. Lembrade que estamos  a traballar o PDI "EmocionArte con Tilandra". Seleccionade un dos pintores e cada día da semana engadiredes un complemento máis. O venres viredes caracterizados do pintor ou pintora elixidos. Aproveitamos para informarvos que preparamos un "photocall" e que a vindeira semana podedes sacarvos unhas bonitas e inesquecibles fotos.

Información importante: os Mandatos comezan o luns 8 de febreiro e rematan o venres 12.

FRIDA KALHO                                                                      VICENT VAN GOGH

Día escolar da Non Violencia e da Paz 2021

Como cada ano, o 30 de xaneiro celebramos o "Día Escolar da non Violencia e a Paz" baixo o lema "RespectArte, ValorArte e EmocionArte con Tilandra", relacionado co PDI que se desenvolve no centro ao longo deste curso.

Con tal motivo, lembramos a necesidade de educar para a tolerancia a solidariedade e o respecto aos demais.

Actividades:

1-      Cada grupo/clase coloreou unha man (mandala) da paz, actividade relacionada co proxecto “EmocionArte con Tilandra”.

2-      Gravación de todo o alumnado das voces da canción e un pequena coreografía nas clases de Educación Musical.

3-      A maiores, un grupo de voluntarios e voluntarias de 5º e 6º de primaria, sacrificando recreos e momentos libres,gravaron o acompañamento instrumental da peza.

"Jerusalema Challange"

A principios de novembro, dende o CEIP PLURILINGÜE OS TILOS, propuxémonos levar a cabo un reto, o "Jerusalema Challange". Dito reto fíxose famoso polo baile realizado po runs nenos e nenas dun orfanato de Angola, África. Nel podíase ver como cativos de tódalas idades bailaban o son dunha canción. Dende o Centro quixémonos sumar a este reto, para poder desfrutar non só da danza africana, senón tamén, do traballo en equipo. Ademais de pór unha pouca de luz, nun momento tan escuro.

Foi un mes e medio intenso, de ensaios e posteriormente gravacións, que deu como resultado, non só o video que veremos a contiuación, senón unha actividade donde tódolos nenos e nenas o pasaron xenial de principio a fin.

Queriamos aproveitar ese video para poder desexarvos, dende o CEIP Plurilingüe Os Tilos, que pasedes unha boas festas e un feliz e mellor 2021.

Concurso de Postais de Nadal Concello de Teo 2020

Relación do alumnado do CEIP Plurilingüe Os Tilos premiado no Concurso de Postais de Nadal Concello de Teo 2020:

Categoría B: Primeiro Grupo (1º, 2º e 3º de primaria). ACCÉSITS

SOFÍA SARMIENTO MIGUÉNS - CEIP PLURILINGÜE OS TILOS 2º A

1º PREMIO: ANDRÉ LOPEZ CALLE - CEIP PLURILINGÜE OS TILOS, 1º DE PRIMARIA

CATEGORÍA C: SEGUNDO GRUPO (4º, 5º E 6º DE PRIMARIA)

2º PREMIO: CARMEN GARCÍA-MALVAR VIDAL - CEIP PLURILINGÜE OS TILOS 5º A