ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

ESTIMADOS PAIS E NAIS:

Durante o presente mes de novembro, terá lugar o proceso de renovacion parcial dos membros do Censello Escolar deste Centro.

Corresponde renovar 3 pais e 4 mestres.

Benvida

Benvidos ao CEIP nº 1 de Foz

CEIP nº 1 de Foz

NOVIDADES NA BIBLIOTECA

Temos un montón de novidades na biblioteca e moitas das vosas suxerencias lectoras. Esperamos que veñades con moitas gañas de ler!!!

IV SAMAÍN NO NÚMERO 1

Enlace para ver as actividades desta data:

BIBLIOCHICHARRÓN - SAMAÍN.

DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES - 2018

No seguinte enlace podedes ver as actividades realizadas nesta conmemoración:

BIBLIOCHICHARRÓN: 24 DE OUTUBRO - DÍA DAS BIBLIOTECAS ESCOLARES.

AXUDANTES DE BIBLIOTECA

Desde hai varios cursos, a Biblioteca Escolar ten en marcha un programa de "Axudantes de Biblioteca" para alumnado voluntario de 5º e 6º de Primaria.

No seguinte enlace podedes ver algunhas fotos da sesión de formación realizada para os "Axudantes" que se incorporaron neste curso:

BIBLIOCHICHARRÓN: AXUDANTES DE BIBLIOTECA.

BENVIDA AO NOVO CURSO ESCOLAR 18/19

Dende o Equipo de Biblioteca queremos dar a benvida a toda a Comunidade Educativa.

No seguinte enlace podedes ver as actividades realizadas na apertura da biblioteca:

BIBLIOCHICHARRÓN - APERTURA DA BIBLIOTECA, CURSO 18/19

DESPEDIDA DOS AXUDANTES DE BIBLIOTECA

Hoxe despedimos aos nosos axudantes de biblioteca nunha sesión moi especial. Se queredes ver a nova completa accedede ao noso blog:

BIBLIOCHICHARRÓN - DESPEDIDA DOS AXUDANTES.

OBRADOIRO DE BOOKTRAILER

A nosa Biblioteca Escolar tivo a sorte de ser seleccionada na convocatoria de "Voluntariado de Lectura - A", onde fomos premiados polo traballo realizado co alumnado "Axudante de Biblioteca".

O premio consistíu na realización dun obradoiro de booktrailer para os axudantes de biblioteca; así pois, o pasado 6 de xuño puidemos disfrutar deste taller da man de María Lobo.

No seguinte enlace  podedes acceder os vídeos creados.

BIBLIOCHICHARRÓN - BOOKTRAILER