MATRÍCULA 2019/2020

BENVIDOS AO CEIP DE FOZ NÚMERO 1

CEIP nº 1 de Foz

ENTROIDO 2019

Que ben o pasamos este entroido!!

Nesta ocasión, cada curso preparou disfraces de distintos avances tecnolóxicos. Así tivemos:

- Uns preciosos reloxos de cuco.

- Pintores e pintoras de tódolos tempos.

- Donas e cabaleiros presentando as primeiras lentes!

- Teléfonos antigos, saberiades marcar un número?.

- Músicos e instrumentos de toda a historia da humanidade.

- A locomotora, os vagóns e como no... o seu inventor!

- Qué pasaría se nos quedásemos sen wifi???

- Cántas aplicacións!!!!

ROSALÍA DE CASTRO

No seguinte enlace podedes ver as actividades realizadas para esta conmemoración.

BIBLIOCHICHARRÓN: DÍA DE ROSALÍA DE CASTRO

RADIO NA BIBLIO - ROSALÍA DE CASTRO

Aquí tedes o enlace ao segundo programa de radio escolar adicado á Rosalía de Castro.

BIBLIOCHICHARRÓN: Radio Escolar - Rosalía de Castro.

VIAXE A LEITARIEGOS

Os pasados 20, 21 e 22 de febreiro, alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria acompañados de tres mestres do centro, acudiron á estación de esquí de Leitariegos. Alí disfrutaron do esquí con clases e momentos de esquí libre.

Pola tarde, realizaron diversos talleres, fixeron pompóns e visitaron o centro de interpretación da pita do monte. Ata tiveron discoteca!!

Pasáronno xenial!!!

UN PASEO POLA CHINA

O mes pasado o alumnado de 5º de Infantil estivemos de paseo pola China!! Coñecimos a súa bandeira e tamén a Gran Muralla. Sabedes que hai xente que di que se pode ver dende o espazo? Pero non lles fagades caso eh! Que é unha mentira!

Unha das cousas que máis nos gustou foron os Soldados de Terracota, unha pena que xa non existan as armas que levaban na man... Pasámolo xenial coñecendo as súas festas e os seus costumes. Agora xa sabemos que para eles a cor vermella trae sorte (podedes poñer un xersei vermello se tedes exame, que nunca se sabe!).

CARREIRA SOLIDARIA "SAVE THE CHILDREN"

O pasado luns 11 de febreiro, a ANPA do CEIP de Foz número 1 en colaboración co Centro, organizou a primeira carreira solidaria "Save the Children".

Dende as 11:00 ata as 12:00 da mañá, todo o centro se reuníu na Rúa Salvador de Madariaga para relizar a carreira. Os fondos recaudados por cada corredor serán enviados á ONG.

Grazas a todos pola vosa colaboración.

CIENCIA NO NÚMERO 1 - NADAL ROBÓTICO

Enlace ao blog de biblioteca para ver a actividade.

BIBLIOCHICHARRÓN - NADAL ROBÓTICO

OBRADOIRO: RADIO NA BIBLIO

O pasado luns 4 de febreiro, realizamos o obradoiro de "Radio Escolar" a cargo da Asociación Cultural e Pedagóxica "Ponte... nas ondas".

No seguinte enlace podedes ver o primeiro programa de Radio no noso centro e algunhas fotos do obradoiro.

BIBLIOCHICHARRON - OBRADOIRO DE RADIO ESCOLAR.