REUNIÓN COMEZO DE CURSO

Convócase a todas as familias a unha reunión o LUNS día 9 ás 20:00 horas (8 da tarde) no CENIMA.

Pola importancia da información que se vai a dar prégase asistencia.

URXENTE - ACLARACIÓN SOBRE NOTAS DE PRENSA

Ante as novas que están a saír na prensa e redes sociais, queremos manifestar que ningunha desas informacións son correctas.

Non houbo por parte da Consellería, nin por parte do Centro ningunha estrevista, nin comunicado oficial con ningún responsable de medios informando sobre a situación do Centro.

COMEZO DO CURSO 2019/2020

POR MOR DAS OBRAS NESTE CENTRO

O PROFESORADO ESTÁ UBICADO NA ESCOLA DE MÚSICA (CASA DO MAR)

HORARIO DE MAÑÁ DE 10:30 H. A 14:OO H

PARA CALQUER CONSULTA ACUDIR A ESTE LUGAR.

BENVIDOS AO CEIP DE FOZ NÚMERO 1

CEIP nº 1 de Foz

XORNAL ESCOLAR - PAROLADAS Nº 59

Aquí vai o último número do noso xornal "Paroladas". Esperamos que vos guste!!!

PAROLADAS Nº59

DOC, O NOSO AMIGO ELECTRÓNICO

Este curso, na aula de 4 anos, tivemos a DOC o noso amigo electrónico.

DOC axúdanos a dar os primeiros pasos no mundo da robótica... bueno... o que da os pasos é el ao desprazarse por uns paneis chulísimos que preparamos para xogar.

Aquí vos deixamos unhas fotiños para que o vexades:

DESPEDIDA DA BIBLIOTECA

Despois de disfrutar da obra "Viva o Teatro!", entregamos o premio da biblioteca do concurso "Poñemos nome á nosa radio" e despedimos aos nosos "Axudantes de Biblioteca".

DESPEDIDA DA BIBLIOTECA

TEATRO FIN DE CURSO

O pasado venres 14 de xuño, o grupo de teatro "Deixate de Contos", formado por nais, pais e mestres do Centro, estreamos a obra "Viva o Teatro".

Podedes ver fotos da xornada no seguinte enlace:

TEATRO FIN DE CURSO

RECOMENDACIÓNS LECTORAS PARA O VERÁN

Ahí vai as recomendacións de lectura para o verán!!! Esperamos que as disfrutedes moito!!