LIBROS DE TEXTO CURSO 18/19

Xúntanse os anexos I e II do procedemento ED330B relativos ao fondo solidario de libros de texto, axudas para libros e axudas para material escolar.

Enlace páxina da xunta

Benvida

Benvidos ao CEIP nº 1 de Foz

CEIP nº 1 de Foz

DESPEDIDA DOS AXUDANTES DE BIBLIOTECA

Hoxe despedimos aos nosos axudantes de biblioteca nunha sesión moi especial. Se queredes ver a nova completa accedede ao noso blog:

BIBLIOCHICHARRÓN - DESPEDIDA DOS AXUDANTES.

OBRADOIRO DE BOOKTRAILER

A nosa Biblioteca Escolar tivo a sorte de ser seleccionada na convocatoria de "Voluntariado de Lectura - A", onde fomos premiados polo traballo realizado co alumnado "Axudante de Biblioteca".

O premio consistíu na realización dun obradoiro de booktrailer para os axudantes de biblioteca; así pois, o pasado 6 de xuño puidemos disfrutar deste taller da man de María Lobo.

No seguinte enlace  podedes acceder os vídeos creados.

BIBLIOCHICHARRÓN - BOOKTRAILER

PREMIADOS EN CONCURSOS - CURSO 17/18

Os alumnos do noso centro que foron premiados en distintos concursos ao longo do curso escolar foron os seguintes:

"XVI Concurso de postais Nadal 2017" Organizado polo Concello de Foz - Biblioteca Pública Municipal:

English Week

O Xoves 7 de xuño de 2018, a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria publicou a convocatoria para a selección de centros docentes para participar en actividades de inmersión lingüística en lingua inglesa, English Week, dirixidas ao alumnado de sexto curso de educación primaria.

O noso centro solicitará a participación neste programa para o vindeiro curso 2018/2019, sempre que as o familias o soliciten.

GUÍA DE LECTURA - VERÁN 2018

Aquí van as recomendacións lectoras para este verán. Esperamos que disfrutedes moito con elas!!

CONTACONTOS "IAGO"

O pasado luns 25, por xentileza da Editorial Anaya, visitounos o contacontos "Iago".

Podedes velo no seguinte enlace:

Bibliochicharron - Contacontos "Iago".

LEONARDO E OS FONTANEIROS

Onte, 24 de maio, acudiron os rapaces de 4º, 5º e 6º á sala Bahía para disfrutar da peza de teatro "Leonardo e os fontaneiros" de María Victoria Moreno, escenificada por Ubú teatro, invitados pola Concellelía de cultura.

Enlace BIBLIOCHICHARRÓN