Boas vacacións!

Estaremos de volta o 1 de setembro.

LEMBRADE:

- @s que non recolleran os vales/cheques de material estes días, poderán facelo a partir do día 1 de setembro.

- Os libros para 3º, 4º, 5º e 6º, serán entregados polos mestres/as o día 8 de setembro.

- Colgaranse as listaxes de material os primeiros días de setembro, na páxina web.

- A reunión coas familias de 4º de E.I., será o día 5 de setembro ás 10:30.

- As demais reunións, comunicaránvolas os titores/as a través de ABALAR MÓBIL e colgaranse tamén na páxina web.

- Calquera duda/consulta dispoñen do correo electrónico: ceip.novomesoiro@edu.xunta.gal

Bolsas Comedor Municipais curso 2022-2023

Onte 11 de xullo de 2022 publicouse no enderezo web do taboleiro de anuncios e edictos do Concello da Coruña, a listaxe provisional de concesión e denegación das solicitudes da convocatoria de bolsas municipais de comedor para o curso 2022-2023. Pódense consultar en:

Taboleiro de edictos

Páxina web de servizos sociais

Taboleiros dos centros cívicos municipais

Os listados identificarán as solicitudes atendendo ao código de asento de rexistro da solicitude inicial e ao número de expediente asignado.

O prazo para a presentación das alegacións é de 10 días hábiles, do 12 ao 26 de xullo de 2022, ambos incluídos, e poderá presentarse, previa cita (010, citaprevia.coruna.gal), nos rexistros municipais (Praza de María Pita, Fórum Metropolitano, Centro Ágora e Franxa), no rexistro telemático da sede electrónica municipal (https://sede.coruna.gob.es) así como en calquera outro dos previstos no art. 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

LISTAXES PROVISIONAIS FONDO LIBROS 22/23

Estimadas familias:

Están publicadas as listaxes provisionais do fondo de libros para o próximo curso. Poden consultar estas listaxes no taboleiro de anuncios do centro (ao carón de conserxería) ou ben, de forma electrónica, na aplicación fondo libros.

*Pola Lei de Protección de Datos, non podemos dar ningunha información por teléfono das listaxes.

Prazo de reclamacións ás listaxes provisionais: 7- 8 de xullo

Publicación das listaxes definitivas: 11 de xullo

Entrega de vales: 11 -12- 13 de xullo.

O horario de consulta e recollida de vales durante estes días no centro será de 10:00 a 12:30

*Os vales que non se recollan nestas datas poderán recollerse a partir do día 1 de setembro.

*Lembramos que só serán entregados os vales á persoa solicitante da axuda.

Se algunha persoa non pode recoller os cheques no plazo establecido e non quere esperar a setembro pode enviar a unha persoa adulta autorizada, entregando en secretaría a autorización firmada e fotocopia do DNI da persoa solicitante.

*Os libros serán entregados polos titores/as ao comezo das clases.

PLAN DIXITAL DE CENTRO

Estimadas familias:

Atendendo á resolución do 3 de setembro de 2021 engadimos á nosa documentación de centro o PLAN DIXITAL, que foi aprobado en consello escolar na sesión ordinaria do 30 de xuño de 2022.

GRADUACIÓN ALUMNADO 6º DE E.P.

Hoxe os protagonistas do centro son os alumnos e alumnas do último curso de Educación Primaria.

Tod@s os que formamos parte do centro desexámosvos moitísima sorte na vosa nova etapa educativa e, aínda que só convivíramos 2 anos xuntos, botarémosvos moitísimo de menos!!

Fai clic na imaxe para ver o vídeo  da festa celebrada o día 22 de xuño todos xunt@s!

Excursión fin de curso 5º Primaria

O alumnado de 5º de Primaria visitou o pasado xoves 16 o Museo do Ferrocarril de Monforte e tamén o Pazo de Tor. Por este motivo, dedicáronlle unha pequena noticia no xornal “El Correo Gallego”.

Semella que o pasaron xenial!

RECLAMACIÓN DE NOTAS

Informámosvos que segundo a Orde do 2 de Marzo de 2021, no caso de que persista o desacordo coa calificación final obtida ou coa decisión da promoción dun alumno/a, as familias poderedes solicitar por escrito a revisión de dita calificación/decisión, no prazo de dous días lectivos, a partir do día seguinte á comunicación; é dicir o 23 e 27 de xuño.

Será necesario pedir cita co titor/a.

Bolsas Municipais Comedor curso 22/23

Hoxe 13 de xuño de 2022 publicouse no enderezo web do taboleiro de anuncios e edictos do Concello da Coruña, a listaxe de requirimento de emenda de documentación das solicitudes da convocatoria para a concesión de bolsas municipais para o pago de comedores escolares no curso escolar 2022/2023.

Pódense consultar en:

Taboleiro de edictos  https://sede.coruna.gal/opensiac/action/infopublica?method=view&id=15878

A listaxe cos requirimentos de emenda de documentación, identificarán as solicitudes atendendo ao código de asento de rexistro de entrada da solicitude inicial e ao número de expediente asignado e se referirá á acreditación do cumprimento de requisitos do apartado 6 e documentación do apartado 10 da convocatoria (en caso de non atender a este requirimento ou non facelo adecuadamente terase por desistida a solicitude); así como da corrección da documentación xustificativa doutras circunstancias a  valorar distintas da situación económica da unidade familiar do apartado 11 (en caso de non atender a este requirimento ou non facelo adecuadamente NON se terá por desistida a petición).

O prazo para a presentación da documentación requirida é do 14 ao 28 de xuño, ambos incluídos, e poderá presentarse, previa cita (010, citaprevia.coruna.gal), nos rexistros municipais (Praza de María Pita, Fórum Metropolitano, Centro Ágora, Franxa e do CCM Mesoiro), no rexistro telemático da sede electrónica municipal (https://sede.coruna.gob.es) así como en calquera outro dos previstos no art. 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.