Coro Cantemos, Novas

CORO CANTEMOS: COMEZO DA ACTIVIDADE CURSO 2013-14

23/09/2013 00:10
Etc/GMT+1

O Coro "Cantemos" xestionado polo CEIP Nosa Sra. dos Remedios e a Asociación Musical e Cultural Obradoiro Vocal "A Vila" abre o seu prazo para a captación de novas voces.

Horarios: Nenos/as de 4 a 7 anos luns de 17:30h a 18:15h (grupo a partires de 15)
               Rapaces/as de 8 a 16 anos xoves de 18:00h a 19:00h.

Lugar de ensaio: Planta Baixa de E. Infantil CEIP Nosa Sra. dos Remedios.

Podes descargar o boletín de inscrición nesta mesma páxina e entregalo na Secretaría do centro de 9:30h a 14:00h

*Data de comezo dos ensaios: Xoves 3 de outubro

¡¡¡ANÍMATE E CANTA CON NÓS!!!!!!

O CORO “CANTEMOS” PARTICIPARÁ NO II CERTAME DE HABANERAS QUE ORGANIZA A DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA

02/05/2013 18:51
Etc/GMT+1

O CORO CANTEMOS PARTICIPARÁ NO II CERTAME DE HABANERAS QUE ORGANIZA A DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA.

O Coro Cantemos, xestionado polo O. V. A Vila e polo CEIP Nosa Sra. dos Remedios ambas institucións de Ponteareas, participará no II Certame de Habaneras organizado pola Deputación de Pontevedra o vindeiro sábado 11 de maio.

A hora de comezo do acto será ás 17:00h e o lugar de celebración o Teatro de Tui. (Área Panorámica).

A entrada será libre ata completar aforo.

Repertorio:

-El negrito Jesús Clemente.

-Niña Purísima.

-Habanera de Don Gil de Alcalá. (Todas las mañanitas)

¡¡¡ANIMÁDEVOS A ACOMPAÑARNOS!!!!

CONVIVENCIA MUSICAL CORO XUVENIL “CANTEMOS”

08/04/2013 22:00
Etc/GMT+1

No ficheiro adxunto hai un artigo sobre esta xornada de convivencia.

I XORNADA DE CONVIVENCIA MUSICAL CORO XUVENIL CANTEMOS

24/03/2013 23:56

I Xornada de Convivencia Musical

Coro Xuvenil“Cantemos”.

O Luns día 25 de marzo a Asociación Musical e Cultural O.V. “A Vila”, conxuntamente co CEIP Nosa Sra. dos Remedios celebrará a  I Convivencia Musical para o Coro Xuvenil “Cantemos”.

O Coro Xuvenil “Cantemos” iniciou a súa andaina o pasado mes de outubro con 29 matrículas de rapaces/as pertencentes na súa maioría ao Colexio Nosa Sra. dos Remedios´

Na actualidade este coro conta coa cifra de 48 cantores/as que se foron animando a participar desta actividade nos seguintes meses á súa formación.

Este aumento de nenos/as de diferentes centros de Ponteareas e tamén de diferentes idades (de 7 a 16) fai necesario que se coñezan entre eles para potenciar a súa confianza e complicidade, algo fundamental para facer música en conxunto.

Cando se persegue un obxectivo común, é preciso que exista un ambiente distendido, de colaboración, de axuda aos compañeiros/as...

O coro “Cantemos” pretende ser un complemento para a formación educativa dos cativos. Cremos que a música é un bo vínculo e unha boa ferramenta para acadar obxectivos que melloren a conduta dos nenos/as.

Temos a firme convicción de que “A Música nos axuda a ser mellores persoas”.

Para esta xornada contamos cos seguintes profesores/as:

*Ruth Barros  (Directora)

*Andrea Carracedo (Pianista)

*Adrián Barros. (E. Corporal . Coordinación.)

*Raquel Sestelo. (Técnica Vocal .)

*Luis Fernández  (Guitarra.)

*Antonio Reirís. (Organización e Percusión.)

O horario será de 10:15h  a 17:15h.

O noso agradecemento ao Equipo Directivo do CEIP Nosa Sra. dos Remedios pola súa inestimable colaboración con nós.

Asociación Musical e Cultural O.V. “A Vila”

Ponteareas

ACTUACIÓNS DO CORO DO COLEXIO NO NADAL

05/03/2013 13:00

ESTREA DO NOVO CORO INFANTIL E XUVENIL CANTEMOS

Array

ESTRENO DO NOVO CORO INFANTIL E XUVENIL “CANTEMOS”

O coro “Cantemos” está  coorganizado polo O.Vocal “ A Vila” e o Colexio Nosa Sra. dos Remedios, ambas institucións pertencentes á vila de Ponteareas.

Esta organización conxunta ven dada pola longa tradición musical coral deste colexio, que xa hai 40 anos contou coa súa propia  formación e que gravou un CD de panxoliñas, “Nadal Galego”, todo un referente das festas navideñas en toda a comunidade galega e aínda comercializado a día de hoxe nas grandes superficies comerciais.

Iniciou a súa andaina o pasado mes de outubro coa intención de  formar a novos cantores dende a súa base. Está formado por 44 coralistas de idades comprendidas entre os 7 e os 16 anos. Ademais de dar saída aos cantores do coro CEIP Nosa Sra. dos Remedios que rematan a E. Primaria, acolle a rapaces/as de tódolos centros de Ponteareas que desexen iniciarse no canto coral e na formación vocal.

O 3 de novembro levou a cabo o seu primeiro concerto no Theatro Circo en Braga, capital das Xuventudes europeas, no certame  “Voices of a T"Y"meline”  xunto con outras formacións xuvenís portuguesas., unha experiencia moi gratificante para o grupo.

Na actualidade está a preparar o repertorio de Nadal  que estrearán nun concerto conxunto co O.V. “A Vila” o vindeiro 22 de decembro no Auditorio Reveriano Soutullo.

O coro Cantemos está dirixido por Ruth Barros Abalde e conta con Andrea Iglesias Carracedo  como pianista acompañante.

Aínda se admiten novas voces para este proxecto. Os interesados/as poden dirixirse a : presidente@obradoiro-vocal-a-vila.es ou , ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.es.

INFORMACIÓN DO CORO CANTEMOS

Array

No ficheiro adxunto vai información sobre a actividade extraescolar do Coro Cantemos que se inicia neste curso no colexio.

BOLETÍN DE INSCRICIÓN PARA A ACTIVIDADE EXTRAESCOLAR CORO CANTEMOS

Array

Pinchando no ficheiro adxunto podes descargar o boletín de inscrición para a actividade extraescolar do Coro Cantemos que se iniciará en outubro no CEIP Nosa Señora dos Remedios baixo a xestión da Asociación do Obradoiro Vocal "A Vila" en colaboración co colexio.