Localización, Dependencias, Organigrama, Secretaría, Consello escolar, Profesorado, Oferta educativa, Novas do Colexio

ATENCIÓN AO PÚBLICO EN XULLO

01/07/2020 08:08
Atlantic/Bermuda

O horario de atención ao público no mes de xullo é de 10:00 a 13:00h

LISTAXE PROVISIONAL FONDOLIBROS E VALES MATERIAL ESCOLAR

01/07/2020 13:00
Atlantic/Bermuda

Hoxe publícanse as listaxes PROVISONAIS, que segundo marca a convocatoria, soamente se poden expoñer no taboleiro do centro.

 

 

 

LISTAXES PROVISIONAIS 

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO e VALES MATERIAL2020/21

 

PRAZO RECLAMACIÓNS FONDOLIBROS: de xullo na secretaría do centro.

PRAZO RECLAMACIÓNS VALES MATERIAL: do 2 ao 10 de xullo.

 

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS: 1de xullo de 2020.

 

Os libros de texto entregaranse os días 2, 3 e 4 de setembro de 2020.

Os vales entregaranse os días 14, 15, 16 e 17 de xullo.

NOTAS:

* Poden autorizar POR ESCRITO a outras persoas para vir a recoller os vales.

* Os vales non recollidos en xuño, poden ser recollidos en setembro xunto cos libros de texto.

Ponteareas, a 1 de xullo de 2020

 

LISTAXE DEFINITIVA ADMISIÓN CURSO 2020/21

26/06/2020 13:52
Atlantic/Bermuda

Hoxe publícase a LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS/AS para o curso escolar 2020/21. Como marca a convocatoria, as listaxes poderanse consultar PRESENCIALMENTE no taboleiro de anuncios do centro; ou ben TELEMÁTICAMENTE a través da aplicación admisionalumnado empregando a Chave365 ou o certificado dixital da Fábrica Nacional de Moneda e Timbre (en caso de non ter certificado dixital, pódese igualmente acceder ao estado da súa solicitude).

Contra estes listados poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial de Pontevedra da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

SOLICITUDE DE COLABORACIÓN NO COMEDOR ESCOLAR

22/06/2020 13:08
Atlantic/Bermuda

ANUNCIO DE APERTURA DO PRAZO DE ADMISIÓN DE MEMBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA DO CENTRO CEIP NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS, COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE ATENCIÓN E APOIO AO ALUMNADO USUARIO DO COMEDOR ESCOLAR DURANTE O CURSO 2019-2020.

As nais, os pais, os/as titores/a legais e os/as acolledores/as familiares do alumnado deste centro de ensino, que desexen, ao longo do curso 2020-2021, colaborar de xeito altruísta nas tarefas de atención e apoio aos escolares usuarios do comedor escolar, poderán apuntarse nas listas de admisión, que, habilitadas para este fin, se atopan na Secretaría. O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 11 de setembro de 2020, podéndose reabrir un novo prazo, de ser o caso, ata o 22 de decembro de 2020. Durante o curso escolar 2020-2021 só se contará coa colaboración das persoas que figuren anotadas nestas listas. 

No arquivo adxunto podedes descargar o modelo de solicitude para traer cuberto ao centro.

GRADUACIÓN ALUMNADO 5 ANOS

19/06/2020 11:04
Atlantic/Bermuda

Nesta situación tan excepcional que nos impediu realizar os actos de graduación habituais no centro, queremos dar a NORABOA AOS NENOS E NENAS DE 5 ANOS polo seu final de etapa.

Benvidos á etapa de Educación Primaria!!!

RECOMENDACIÓNS LECTORAS PARA O VERÁN

18/06/2020 09:01
Atlantic/Bermuda

O Equipo de Biblioteca quere facervos unhas recomendacións lectoras para o verán:

Recomendacións lectoras 3 a 7 anos Recomendacións lectoras 7 a 9 anos Recomendacións lectoras a partir 10 anos

3 a 7 anos                        7 a 9 anos                          A partir de 10 anos

LISTAXE DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2020/21

16/06/2020 12:34
Atlantic/Bermuda

Publícase a listaxe de libros de texto para o curso 2020/21, ver arquivo adxunto.

ALUMNADO ANOTADO AOS SERVIZOS DE COMEDOR E TRANSPORTE ESCOLAR PARA O CURSO 2020/21

16/06/2020 12:28
Atlantic/Bermuda

Publicación das LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ANOTADO aos servizos de comedor e transporte escolar para o próximo curso 2020/21 (ver arquivos adxuntos)SOAMENTE É UNHA RESERVA, xa que aínda non sabemos como funcionarán estes servizos nin o número de prazas que poderemos ofertar de cara a setembro.

A primeiros de setembro, como habitualmente, esperamos ter publicadas as listas de alumnado ADMITIDO.

O NOVO ALUMNADO, solicitará estes servizos no prazo de matrícula, xunto cos impresos do centro (1 ao 10 de xullo).

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO - AXUDAS PARA ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR (Código do centro 36007497)

20/05/2020 00:52
Atlantic/Bermuda

Orde de 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B) 

Explicámosvos todo o proceso nos dous ficheiros adxuntos: a propia Orde, e un resumo que vos fixemos para unha interpretación máis doada da mesma. Adxúntase o ANEXO I e II para imprimir e traer cuberto.

Poderanse presentar as solicitudes na secretaría do centro ou telemáticamente dende o mércores 20 de maio ao venres 19 de xuño. A devolución dos libros que tendes deste curso levarase a cabo os días 18 e 19 de xuño.

Dada a situación, rógase acudir coas solicitudes impresas da casa e totalmente cubertas; así como con fotocopias de toda a documentación a presentar, CUMPRINDO COAS MEDIDAS DE SEGURIDADE PRESENTES.

 

Podedes aclarar dúbidas en horario de 9:25 a 14:25h no teléfono 886110532 e no mail ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

 

PRAZO LÍMITE DE SOLICITUDES: VENRES 19 DE XUÑO DE 2020

 

MATRÍCULA CURSO 2020-2021

26/02/2020 21:06
Atlantic/Bermuda

CALENDARIO PROCESO ADMISIÓN AQUÍ

O proceso de matrícula para novo alumnado comeza coa FASE DE ADMISIÓN. Prazo do luns 2 ao venres 20 de marzo. NOVO PRAZO: DO LUNS 11 AO LUNS 18 DE MAIO

Para SOLICITAR A ADMISIÓN, hai tres opcións:

A) Cubrir a solicitude informáticamente e presentala asinada de xeito manual no centro. (enlace de descarga aquí)

B) Cubrir a solicitude informáticamente e asinala en Sede Electrónica. (proceso aquí)

C) Cubrir a solicitude manualmente e presentala asinada presencialmente no centro. (o impreso tamén se pode recoller na secretaría do centro)

 

Unha vez finalice o prazo de admisión, publicaranse as listas provisionais, abrirase un prazo para posibles reclamacións e acto seguido publicaranse as listas definitivas; iniciando así a segunda parte do proceso: o PROCESO MATRÍCULA.

 

IMPORTANTE: se solicitades máis dun centro educativo, a solicitude de admisión debe ser entregada no centro que solicitades en primeiro lugar.

 

LEMBRADE: O prazo vai do luns 2 ao venres 20 de marzo. 

Para calquera consulta ou dúbida, poñédemos en contacto co centro no 886110532; ou a través do mail ceip.nosasenora.remedios@edu.xunta.gal

*Actualización ás 20:08h do 13/03/20: A presentación de SOLICITUDES DE ADMISIÓN prolóngase, e finalizará unha semana despois do reinicio das clases. Recoméndase a utilización preferente da modalidade telemática para a presentación das solicitudes.

*Actualización ás 12:02h do 06/05/20. REANÚDASE a presentación de solicitudes de admisión, do 11 ao 18 de maio. Poderase facer presencialmente na secretaría do centro aínda que se recomenda a presentación telemática.

 

Distribuir contido