Actividades, ANPA, Novas, Escola de Familia

09/05/2017 10:14
Atlantic/Bermuda

Ponteareas 08 de maio de 2017

O día 22 de xuño o ANPA O Loureiro gustaríalle celebrar unha festa de fin de curso en horario de 17:00 a 20:00; por iso solicitámo-la colaboración d@ pais/nais  como apoio dos monitores nos xogos. De non contar coa axuda suficiente non se poderá levar a cabo dito evento para os nosos nenos.

Interesados contactar coa ANPA antes do 12/05/2017 no telf. 671345374. Grazas pola vosa colaboración.

DATOS DE CONTACTO DA ANPA

23/06/2016 08:41
Atlantic/Bermuda

ANPA O LOUREIRO DO CEIP NOSA SEÑORA DOS REMEDIOS

DATOS DE CONTACTO:

TELÉFONO: 671 345 374

CORREO ELECTRÓNICO: a.n.p.a.oloureiro@hotmail.com

FACEBOOK: anpaoloureiro

ORIENTAREMEDIOS O BLOG DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN CON NOVIDADES

Array

Nestes días estamos anovando o Blog do Departamento de Orientación (Orientaremedios) ao que podes acceder dende esta web. Durante este mes temos como tema na Escola de Familia Virtual os límites ou normas a aplicar cos nenos e nenas. Xa hai artigos interesantes, que podedes comentar.

PREVENCIÓN DA PEDICULOSE (PIOLLOS)

Array

Como durante este curso están sendo varias as veces que teñen aparecido casos de pediculose (piollos), probablemente por mor do tempo atmosférico que estamos a ter no que vai de curso, é necesario por parte de todos/as extremar as medidas de prevención e tratamento desta praga. Pinchando no seguinte enlace podedes atopar información sobre a prevención e o tratamento desta infección:

IMAXES DA COMPARSA DO COLEXIO 2009

Array

Aquí está un slide con imaxe obtidas do desfile comparsas de Vigo e Ponteareas da comparsa do colexio organizada por un grupo de pais e nais.

A COMPARSA DO COLEXIO 4ª CLASIFICADA NO ENTROIDO DE PONTEAREAS

Array

A Comparsa do C.E.I.P. "Nosa Señora dos Remedios" acadou finalmente o 4º posto no concurso de Comparsas de Entroido de Ponteareas. A comparsa tivo moi boa acollida entre o público e quedou a poucos puntos dos tres primeiros clasificados.

Noutro artigo publicaremos un slide con fotos da comparsa.

De novo, felicitacións aos organizadores e participantes nesta comparsa.

A COMPARSA DO COLEXIO ESTIVO XA EN VIGO E PONTEAREAS

Array

Este pasado sábado 21 de febreiro a Comparsa Érase unha vez... do C.E.I.P. "Nosa Señora dos Remedios" participou no desfile de carrozas do Entroido de Vigo xunto con outras 26 comparsas máis, levando o nome do noso colexio a un evento de grande magnitude.

Gustaron moito as 2 carrozas da nosa Comparsa, feitas por pais e nais de alumnos/as. O tema elixido para o Entroido por parte desta comparsa foi o dos contos infantís.

Neste domingo 22 de febreiro, participou no Entroido de Ponteareas, xunto con outras 7 comparsas, desfilando con tres carrozas que representaban tres contos infantís: Peter Pan, A bela durminte e Brancaneves.

De momento aínda non sabemos a posición na que quedou a nosa comparsa en Ponteareas, pois os resultados daranse neste martes 24, día no que volverán a desfilar por Ponteareas.

Felicitamos dende aquí aos pais e nais que organizaron esta comparsa.

COMPARSA DE ENTROIDO 2009

Array

Seguindo o feito no curso pasado, para este ano 2009 xa está en marcha a comparsa de entroido do noso colexio, organizada por un grupo de pais e nais e que neste ano vai ser rompedora.

Xa están moi adiantados os preparativos da mesma e espérase que se acheguen aos 100 os participantes na mesma.

Queremos felicitar aos coordinadores desta comparsa polo que supón para o colexio que existan iniciativas como esta entre os pais e nais da nosa comunidade educativa.

O PLAN MADRUGAMOS DA ANPA O LOUREIRO DO CEIP NOSA SRA. DOS REMEDIOS UNHA REALIDADE

Array

A ANPA "O loureiro" do C.E.I.P. "Nosa Señora dos Remedios" puxo en marcha dende o primeiro día de clase deste curso o Plan Madrugamos. Con esta proposta dáselle a posibilidade a que aquelas familias que teñen dificultades para conciliar a vida laboral e a familiar poidan deixar os seus fillos/as antes no Colexio (pagando unha cantidade por recibir este servizo) a cargo dunha persoa contratada para atender a estes nenos/as.

O número de alumnos/as que utilizan este servizo é importante e confiamos en que a andaina deste Plan siga sendo todo un éxito.

É importante que as familias vos unades á ANPA para traballar polo ben do colexio.

OPERACIÓN MEDIA MOCHILA

Array

Na Escola de Familia de Ponteareas elaborouse un folleto sobre as dores de costas e as mochilas. Este folleto está distribuído entre o alumnado do Colexio para que pais, nais e fillos/as coñezan consellos de moita utilidade para evitar problemas de costas nos nenos/as.

Publicaremos o folleto no blog do Colexio proximamente.