CONTINUIDADE DO PLAN PROA NO NOSO COLEXIO

00/00/
Array

Neste curso 2009-10 imos seguir contando co Programa de Acompañamento PROA para alumnado de 5º e 6º de E. Primaria. Este programa desenvólvese polas tardes, tendo cada grupo dous días á semana con dúas horas cada día de axuda cunha mestra designada pola Consellería.

Van participar neste programa un grupo de alumnos/as de 5º e outro de 6º de E. Primaria, que sumarán case 30 alumnos/as e que son seleccionados segundo as condicións marcadas no programa.

Con esta axuda queremos que o alumnado que participe no programa mellore academicamente e poida levar con máis éxito os seus estudios. Confiamos en que haxa unha boa colaboración por parte das familias para que todo vaia ben e que os resultados sexan o máis satisfactorios posible.