HAIKU

DÍA DA ÁRBORE, AUGA E POESÍA: OS NOSOS FOTO HAIKUS

A principios de mes, dende o equipo de biblioteca lanzamos a proposta para traballar este 21 de Marzo, día da Poesía e da Árbore, e por proximidade tamén o da auga.

Propuxémoslle ás familias o seguinte:

Agás en ED. Infantil que as fotos quitáronse co alumnado no patio do colexio.  Os demais aportaron as súas fotografías ( grazas ás familias pola súa colaboración)

A segunda parte da actividade desenvolveuse nas aulas, coa axuda das titoras e titores, para dar lugar a uns " FOTO HAIKU" moi orixinais.

Aquí vos quedan as recopilacións, fixemos 2 pequenos vídeos coas imaxes, o primeiro coas creacións do alumnado de ED. Infantil ata 3º de ED. Primaria e o segundo das creacións do alumnado de 4º, 5º e 6º de ED. Primaria.

Dende o equipo de biblioteca queremos agradecer a colaboración e participación das familias e a implicación dos titores e titoras.

Agardamos que vos gusten:

PREPARANDO O 21 DE MARZO: DÍA DA ÁRBORE, AUGA E POESÍA

Estamos comezando a organizar o día 21 de Marzo.

Xuntamos 3 conmemoracións: auga, árbore e poesía, e dende o equipo de biblioteca pareceunos que a través dos HAIKU ( neste caso FOTO-HAIKU) sería o mellor xeito de facelo.

Traballermos nas aulas o concepto, que é un HAIKU e coa colaboración das familias ( unha foto para ilustrar o seu foto-haiku) posteriormente rematarán a creación nas aulas.

En ED. Infantil farase todo o traballo no centro, e as fotografías tirarémolas no noso patio.

Finalmente elaboraremos un pequeno vídeo con todas as creacións para compartir con toda a comunidade educativa.

Moitas grazas ás familias pola súa colaboración nesta actividade.