Equipos de Coordinación + Biblioteca + Claustro + Convivencia + Deporte Escolar + Extraescolares + Normalización Lingüística + TICs

EXCURSIÓN A ILLA DE SAN SIMÓN - XUÑO 2023

O xoves 15 fixemos a excursión de fin de curso o alumnado de 3º, 4º e 5º de Educación Primaria.

Fomos ata a Illa de San Simón, unha illa pertencente ao arquipélago de San Simón, xunto a de San Antón na ría de Vigo. Pertence a parroquia de Cesantes, no concello de Redondela.

Primeiro collemos o barco no porto de Vigo, pasamos por debaixo da Ponte de Rande e ao chegar fixemos unha ruta de sendeirismo para coñecer a illa, xantamos e despois de xantar fixemos unha ximkana de orientación con búsqueda de pistas a través dun mapa.

CURTAMETRAXE: "O CASCABEL DA GATA"

Neste curso o alumnado de 1º, 2º, 3º e 4º de educación primaria participaron en Nós tamén creamos! do PROXECTA, co conto "O cascabel da gata", de OQO.

Foi un traballo arduo e moi enriquecedor para todo o alumnado, onde aprendemos moitas cousas sobre fotografía, luces, montaxe, etc.

No seguinte video podedes ver a curtametraxe:

E neste video o making off (cómo se fixo):

SAMAÍN 2022

Para celebrar este curso o SAMAÍN organizamos dous concursos, un de relatos terroríficos e outro de decoración de cabazas.

Ademais tamén se prepararon dous bailes. "Monstros e demais" e "Cazapantasmas".

No seguinte video podedes ver o ben que o pasamos.

MESTRES DO CURSO 2022/23

Este é o profesorado do noso colexio, se vos queredes por en contacto con eles, podédelo facer en horario de titoría, os martes de 16 h a 17 h.

EQUIPOS DOCENTES CURSO 2020/2021

ÚNETE A CLASSDOJO!

Unha ferramenta para xestionar o día a día nas aulas, engadindo unha motivación extra para o alumnado. Neste artigo podes aprender a utilizalo e ver as ventaxas que ofrece:

CLASSDOJO: QUÉ É E CÓMO COMEZAR A USALO NA CLASE

ALFIN NA BIBLIOTECA ESCOLAR

Na seguinte ligazon podes ver unha presentación para saber máis sobre ALFIN:

ALFIN NA BIBLIOTECA ESCOLAR

CÓMO USAR KAHOOT!

Presentación explicativa de cómo usar a ferramenta Kahoot!:

CÓMO USAR KAHOOT!