TICs + Departamento de TIC + Webquest + Actividades con TIC + Información e Ligazóns TIC

EDUCACIÓN 3.0

Dende o centro tratamos de traballar as TIC (Tecnoloxías da Información e da Comunicación) dende un punto de vista inclusivo e integrador, no que o alumnado xoga un papel activo e protagonista no proceso de aprendizaxe.

ÚNETE A CLASSDOJO!

Unha ferramenta para xestionar o día a día nas aulas, engadindo unha motivación extra para o alumnado. Neste artigo podes aprender a utilizalo e ver as ventaxas que ofrece:

CLASSDOJO: QUÉ É E CÓMO COMEZAR A USALO NA CLASE

ALFIN NA BIBLIOTECA ESCOLAR

Na seguinte ligazon podes ver unha presentación para saber máis sobre ALFIN:

ALFIN NA BIBLIOTECA ESCOLAR

CÓMO USAR KAHOOT!

Presentación explicativa de cómo usar a ferramenta Kahoot!:

CÓMO USAR KAHOOT!

Autobús Movistar 3G

O 8 de marzo visitamos ao autobús de Movistar 3G que acudiu ao noso centro. Navegamos por internet e realizamos algúns xogos.

Ao remate déronnos uns agasallos.

Ver galería de imaxes

Arquivos útiles

Recursos TIC na web

Nas seguintes ligazóns atoparedes materiais moi interesantes para traballar as TICs no aula.

Web de Alberto Armada, unha das mellores compilacións de materiais da rede Ir á ligazón
 Outra web de Alberto Armada con moitos recursos TICs Ir á ligazón
 Web con máis de 4500 recursos TICs para Primaria do CEIP N. S. del Loreto Ir á ligazón
 Compilación de actividades LIM Ir á ligazón
 Cursos sobre moodle e drupal da Aula Virtual Aberta Ir á ligazón

Elaboradas polo centro

Webquest que ten elaborado o equipo TIC en colaboración co equipo de biblioteca:

Caza do Tesouro para o Día da Paz e non Violencia
WQ sobre as Lendas do Nadal

WQ para coñecer o orixe da festa do Samaín.

WQ para traballar a vida e obra do autor homenaxeado nas Letras Galegas de 2010

Miniquest para conmemorar o Día Internacional da Muller Traballadora.

WQ para traballar os corpos xeométircos no 3º ciclo de Educación Primaria. É unha adaptación ao galego da WQ orixinal de Marisol González Lucas.

Programa de formación de usuarios en Ardora

O grupo de traballo formado polo equipo de biblioteca do noso centro elaborou unha serie de actividades no programa Ardora coa finalidade de que practiquedes coa CDU.

Programa formación de usuarios