Bádminton

II Torneo de bádminton

Durante o mes de xuño realizamos no centro o II torneo de bádminton.

Participou todo o alumnado de 2º e 3º ciclo de Ed. Primaria. Este ano notouse unha melloría importante no nivel dos participantes debido á experiencia acumulada ao longo destes dous últimos anos.

Organizamos dúas competicións: unha de participación individual e outra en parellas.

Cadro de Honra:

Finalistas individuais  Finalistas de dobres

Tivemos medallas para todos os participantes e trofeo para os gañadores de cada categoría.

Asemade, hai que destacar os seguintes premios otorgados ao xogador revelación e á deportividade:

Revelación: Laura González Deportividade: Naomi Estévez

Galería de imaxes da fase final do torneo:

Entrega de premios:

Final comarcal de bádminton

O martes 11 de marzo participamos na final comarcal de bádminton da comarca do Carballiño organizado pola Agrupación deportiva Arenteiro e coodinada por Cristina Chamoso nas magníficas instalacións do IES nº 1 do Carballiño.

O noso centro tivo 12 representantes nas categorías alevín masculino e feminino que competiron contra os representantes do CEIP da Uceira do Carballiño e o CEIP Virxe da Pena da Sela do Irixo.

Foi unha xornada moi intensa na que, ademais de competir, convivimos cos nosos compañeiros dos outros centros.

Cadro de honra:

Alevín masculino

1. Alberto do CEIP Nosasa Sra de Xuvencos
  2. Adrián do CEIP da Uceira
  3. Daniel do CEIP da Uceira
  4. Samuel do CEIP Virxe da Pena da Sela

Alevín feminino

1. Laura do CEIP da Uceira.
  2. Ana do CEIP Virxe da Pena da Sela
  3. Eva do CEIP Nosa Sra de Xuvencos
  4. María do CEIP Virxe da Pena da Sela

Moitos parabéns para todos os participantes e en especial para Aberto e Eva do noso centro.

GALERÍA DE IMAXES DO TORNEO

I torneo de bádminton

Durante o mes de maio desenvolveuse no centro o I torneo de bádminton. Nel participou todo o alumnado de 2º e 3º ciclo de Ed. Primaria nas categorías de individual e dobres.

Nas seguintes imaxes podes ver o cadro de honra:

Individuais Dobres

Premio ao xogo limpo e deportista revelación

Galería de imaxes da final do torneo:

Infórmate no blog de educación física das clasificacións do torneo.