Obxectivos

Para fomentar a lectura e a escritura no noso centro propomos os seguintes obxectivos:

• Achegar o libro ao alumnado posibilitándolle o descubrimento das riquezas que conteñen, creando situacións de necesidade de ler e escribir correctamente.
  • Potenciar os valores na lectura activa, propoñendo a intervención e o protagonismo do alumno-a, recreando, interpretando, modificando textos, comunicando experiencias, etc.
  • Provocar o interese polos libros en xeral, buscando sempre o dominio da lectura e da escritura.
  • Por a disposición do alumnado técnicas e recursos para traballar e utilizar calquera material bibliográfico, creando oportunidades para ler e escribir textos diversos.
  • Provocar o sorriso, o goce con e por a lectura, así como a reflexión crítica, creando situacións e ambientes nas clases e no centro que permitan a interacción entre os mestres e os lectores.