PRAZO DE ADMISIÓN NOVO ALUMNADO CURSO 2020/2021

Seguindo as instrucións da Consellería de Educación, ábrese de novo o

PRAZO DE ADMISIÓN NOVO ALUMNADO

Do LUNS, 11 DE MAIO, ATA O LUNS, 18 DE MAIO

(ambos inclusive).

Só se pode acceder ao cole dende as 10 h ata as 13 h e, haberá que gardar as medidas de seguridade pertinentes como:

• Só poderá entrar na secretaría do centro 1 persoa de cada vez e terá que traer postas luvas e mascarilla.
  • As demais persoas, terán que agardar o seu turno respetando unha distancia de 2 m entre cada unha delas.

As solicitudes que se presenten despois do luns, 18 de maio, non se admitirán por atoparse fóra de prazo.

DOCUMENTACIÓN QUE DEBEN TRAER:

• SOLICITUDE DE ADMISIÓN CUBERTA E ASINADA POLOS DOUS PROXENITORES
  • FOTOCOPIA DNI/NIE/PASAPORTE DOS PAIS E DO/A NENO/A SE O TEN
  • CERTIFICADO EMPADROAMENTO (DOCUMENTO ORIXINAL)
  • FOTOCOPIA DO LIBRO DE FAMILIA OU FOTOCOPIA DA PARTIDA DE NACEMENTO DOS/AS NENOS/AS.

Fai falta lembrar que a Consellería de Educación pon a disposición das familias unha ferramenta informática, a aplicación "admisión alumnado" (https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/) que posibilita que os proxenitores cubran a solicitude na aplicación, marquen os criterios do baremo que, chegado o caso, queiran que se lles valoren, e poidan presentala de forma presencial no centro, ou por vía electrónica a través da propia aplicación.

ANEXO II (modelo de solicitude)

SOLICITUDE EN LIÑA na web da Consellería de Cultura e Educación

AdxuntoTamaño