24 OUTUBRO: DÍA DAS BIBLIOTECAS

Por fin chegou o Día das Bibliotecas escolares.

Un día de festa !!!!

Pola mañá fomos a nosa biblioteca do cole en pequenos grupos (infantil, 1º e 2º, 3º e 4º, 5º e 6º) para recibir un pouco de formación e tamén para divertirnos e aprender ... e ver algún vídeo que nos gustou moito.

Ademais este curso fixemos un novo TRÍPTICO INFORMATIVO dende a biblio, que se repartiu ese día.

E pola tarde chegou o festón: o alumnado de 5º e 6º de primaria levaba un mes preparando, buscando información, guionizando, dramatizando unha idea: COMO PRESENTAR ao resto do centro o noso PDI: "OS XOGOS OLÍMPICOS".Temos que darlle os parabéns tanto ao alumnado coma o profesorado de 5º e 6º, porque fixeron unha presentación fantástica que combinou exposición de contidos, teatro, humor, información e diversión.

Explicáronnos moitas cousas, viaxaron no tempo e presentáronnos os principais símbolos olímpicos.

FOI UN DÍA XENIAL!!!