Iniciar sesión: Acceso

TIC

Tags:

O curso pasado comezábamos unha nova andaina: a introdución ás competencias STEM. No presente curso afianzamos ditas competencias do seguinte xeito:

-Continuaciónn do proxecto de introdución á robótica en Primaria nos cursos de 4º, 5º e 6º.

-Creación do seu propio videoxogo a través do programa Scratch.

-Adquisición dunha impresora 3D, Voladd.

-Plan de Formación Permanente do Profesorado en robótica e impresión 3D.

-Uso do programa Thinkercad para o deseño de pezas en 3D.

Tags:

Continuando este curso có proxecto empezado o ano pasado "Iniciación á robótica en Primaria"...

Tags:

O día 5 de novembro, acuidu ao noso centro, Manu. Este rapaz foi o encargado de impartir o programa "Navega con Rumbo", destinado ao alumnado de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

A charla foi moi produtiva sobre todos os perigos que existen na rede hoxe en día e dunha serie de recomendacións para facilitar o uso das novas tecnoloxías con criterio.

Tags:

A finais do mes de outubro, a Consellería de Educación concedeunos o proxecto solicitado de robótica destinado para 4º, 5º e 6º de Primaria.

Despois dun día en Santiago, onde profesores e a alumnos de diferentes centros de Galicia puxeron en común as súas experiencias.