SAMAÍN "De festas pola vila!"

O alumnado de 2º A e a alumnado de Antropoloxía de 1º de Bacherelato documentados por Rafael López Loureiro, dramatizan nesta ocasión o Samaín na Biblioteca Carlos Labraña.

UN PIRATA EN CEDEIRA

Posted in

O ALUMNADO DE 6ºC DESFRUTOU DA VISITA DE RAFA.

COÑECIMOS A HISTORIA DE ANTÓN DE GARAY, PIRATA QUE ACTUOU POLA ZONA ALÁ POLO 1509, E QUE CONTOU COA AXUDA DALGÚNS CEDEIRESES.

ESPAZO ARGALLEIRO

NA NOSA BIBLIOTECA TEMOS UN "ESPAZO ARGALLEIRO", ONDE PODER POÑER EN PRÁCTICA A CREATIVIDADE COS ESCORNABOTS E PEZAS ENCAIXABLES.

ÁS VECES, PODERANSE REALIZAR OUTRAS CONSTRUCIÓNS COA AXUDA DAS PROFES.

NESTA OCASIÓN MONTOUSE DUN BRAZO ROBÓTICO.

ESPAZO ARGALLEIRO

ÁS VECES, PODERANSE REALIZAR OUTRAS CONSTRUCIÓNS COA AXUDA DAS PROFES.

NESTA OCASIÓN MONTOUSE DUN BRAZO ROBÓTICO.

MAGOSTO "De festas pola vila!"

Os Vagalumes de 2º A continúan co seu proxecto intercentros, nesta ocasión co Magosto, creando colares de zonchos.

SAMAÍN 2017 - "DE FESTAS POLA VILA"

Posted in

A NOSA BIBLIOTECA APOIA A APRENDIZAXE BASEADA EN PROXECTOS, E MÁIS SE TEÑEN QUE VER COA VILA DE CEDEIRA.

A COLABORACIÓN ENTRE O ALUMNADO DE 2ºA DO NOSO COLE E AS ALUMNAS DA MATERIA DE ANTROPOLOXÍA DO IES PUNTA CANDIEIRA PERMITIU ACHEGARNOS UN POUCO MÁIS AO SAMAÍN.

ESTE TRABALLO É O FROITO DAS XUNTANZAS ENTRE OS EQUIPOS DAS NOSAS BIBLIOTECAS PLAMBE.