Facho

O FACHO

Nova entrega!

Esta semana os encargados do TEMPO foron os nenos e nenas de 5 anos B que ademáis do calendario decoraron cos elementos do clima que fixo durante a semana. Uns artistas!

A sección de NOVAS foi elaborada por 6ºA sobre temas como os resultados do Celta, o Coronavirus ou a migración de peixes polo quentamento do mar.

O alumnado de 3ºB encargouse das CURIOSIDADES sobre o balonmán, o coronavirus ou o primeiro partido de baloncesto.

Seguide así!

O FACHO

Nova entrega do noso xornal

Esta semana os encargados do TEMPO foron os nenos e nenas de 5 anos A que manteñennos ao tanto do tempo cada día.

A sección de NOVAS foi responsabilidade de 6ºA que adicaron a sección a falar sobre o pulmón verde de Cangas, o coronavirus ou o Asperger. Uns traballos moi interesantes!

As CURIOSIDADES foron elaboradas por 3ºA e adicáronllas enteiramente a Rosalía de Castro coincidindo co 24 de febreiro data de conmemoración da poeta.

Moi bo traballo seguide asi!

XORNAL O FACHO

Nova entrega do noso xornal.

Esta semana os encargados do TEMPO foron os alumnos os nenos e nenas de 4 anos A que tamén nos informaron do tempo empregando debuxos.

O apartado de NOVAS estivo adicado aspectos da actualidade como o filme "O que arde", o día de Rosalía de Castro ou os xogos olímpicos. As alumnas e alumnos de 2º A traballaron moitísimo! Bo traballo!

O apartado de CURIOSIDADES que elaboraron os rapaces e rapazas de 5ºA adicouse á curiosidades sobre os animais xa que atópanse en pleno estudo deles. Moi interesante ler como se comportan algúns.

Bo traballo a todas e todos!

XORNAL O FACHO

Esta semana os encargados do TEMPO foron a aula de 5 anos B que decoraron cos elementos do tempo ca data de cada día.

O apartado de NOVAS non puido levarse a cabo. Estaremos espectantes á semana que vén.

As CURIOSIDADES correron a cargo do alumnado de 6ºB sobre os deportes olímpicos e paralímpicos.

Bo traballo! Seguide así!

Xornal O FACHO

5ª semana do noso xornal!

Os encargados da sección do TEMPO de esta semana foi a aula de 3anos A que ademais de indicarnos o tempo de todo o mes engadiron imaxes e ata un refrán! Menudos profesionais!

A sección de NOVAS correu a cargo da aula de 4ºA que centraronse na actualidade: deportes, violencia de xénero, contaminación, o submarino de Aldán... Temas do seu interese e sobre os que traballaron moito para elaborar esas cartulinas tan rechamantes.

As CURIOSIDADES de esta semana están centradas nos aspectos particulares dos deportes. A aula de 1ºA traballou moito esta semana para elaborar esas pequenas tarxetas informativas.

NORABOA REPORTEIRAS E REPORTEIROS!!

XORNAL O FACHO

Nova entrega do noso xornal!

Durante a semana pasada os encargados do TEMPO foron os rapaces e rapazas da clase de 4anos B que colocaron un calendario do tempo de todo o mes de Novembro e tamén a temperatura. Bo traballo!

As NOVAS foro elaboradas por 5ºB que adicou o seu tablón a destacar noticias relacioandas cos valores do deprote tanto positivas coma negativas.

O apartado de CURIOSIDADES foi adicado a Cangas e a península do Morrazo detacando os seus manumentos e paisaxes. Esta sección do xornal elaborárona o alumnado de 2ºB que tamén pasou outro día polo tabloleiro para contemplar a súa publicación.

NORABOA A TÓDALAS AULAS! SEGUIDE ASÍ!

Xornal O Facho

Nova entrega do Xornal O Facho!

Esta semana a clase encargada do TEMPO foron os nenos e nenas de 5 anos B que escolleron unhas nubes moi bonitas para alegrar estos días tan chuviosos.

As NOVAS elaboráronas o alumnado de 6ºB que elixiron noticias positivas sobre temas variados.

A clase de 3ºB encargouse do apartado de CURIOSIDADES que adicaron a ofrecernos datos importantes sobre as Olimpiadas que, como xa sabedes, é a temática do cole para este curso.

Bo traballo reporteiros e reporteiras!

Pasádevos polo noso xornal, sempre hai novidades!