Bolsas e axudas

Listaxes definitivas de fondo de libros

Listaxes definitivas de admitidos.

Listaxes definitivas de excluídos.

Entrega de libros: Luns día 9 de setembro de 11:30 a 13:30.

Fondo solidario de libros de texto e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

Hoxe saíu publicada a ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B). O prazo de presentación da documentación tanto para a axuda de material como de fondo do libros comeza mañá ,día 21 de maio, e abrangue ate o día 21 de xuño.

Deberedes presentar as solicitudes nos medios que indica a propia orde:

Este formulario (anexo I) tamén estará dispoñible:

a) No portal educativo, enderezo http://www.edu.xunta.gal

b) Nas dependencias das xefaturas territoriais da consellería competente en materia de educación.

LISTAXES DEFINITIVAS FONDO LIBROS

Adxuntamos listaxes definitivas de admitidos e exlcuídos de fondo libros.

A entrega de libros será o luns día 10 de setembro  de 11: 00 a 13:00.

LISTAXE PROVISIONAL FONDO DE LIBROS

• Período de reclamación á listaxe provisional de fondo de libros: 11 e 12 de xullo de 2018
  • Listaxe definitiva de fondo de libros: 16 de xullo de 2018

AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR.

Adxuntamos a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

Como documento adxunto tamén aparece o formulario de solicitude do fondo solidario, axudas de libro de texto e materal escolar.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR PARA EDUCACIÓN PRIMARIA

Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18 (DOG Núm. 96 do 22/05/2017)