Recomendámosche

Novidades biblioteca Marzo 2022

Ola familias!

O trimestre está a piques de rematar, a para darlle a benvida ao mes de abril, deixámosvos algunhas das novidades mercadas no mes de marzo na biblioteca do centro.

Pinchade na imaxe para ver o vídeo resumo, ou no PDF adxunto.

Feliz lectura!

Novidades xaneiro e febreiro

Ola familias!

Xa temos dispoñible as novidades do mes de xaneiros e febreiro, esperemos que gozades das nosas novas lecturas!!

Premade na imaxe

Recomendación Nadal 2021

Ola familias

O primeiro trimestre está a piques de rematar, polo que, un ano máis queremos deixarvos as nosas recomendacións lectoras para que pasedes unhas festas de conto!!

FELICES FESTAS!

Últimas novidades da biblioteca

Ola familias!!

Queremos compartir as novidades da nosa biblioteca para que vexades algúns dos libros que estivemos mercando nos meses de setembro e outubro.

Se facedes clic en + info ou na imaxe da portada do libro, podederes ler un pouco de información sobre o libro!

Feliz lectura!!

Recomendacións Verán

Ola familias!!

Xa non queda nada para que remate o curso, polo que, dende o equipo de biblioteca, queremos recomendar algúns libros para o verán!!

Feliz Lectura!!

Novidades abril 2021

Ola familias!

Unha vez máis, traémosvos as últimas novidades. No mes de marzo e abril estivemos reestructurando os libros de materias así como mercando e catalogando libros novos. Aínda nos quedan moitos máis!!

Recomendación Lectora

Temos unha nova recomendación lectora da man da profe Sule. A autora do conto é moi coñecida polo noso alumnado por libros como O Monstro De Cores ou Topito Terremoto.

Boletín mes de febreiro

Febreiro pasou moi rápido entre libro e libro! Deixamos as novidades do mes de febreiro. Na sección de materias podedes ver todos os libros novos sobre o corpo humano!!

Boletín mes de Xaneiro

Ola familias!O equipo da biblioteca levan un mes de xaneiro MOI ocupado coa compra de moitas libros novos. Deixámosvos o boletín deste mes de Xaneiro con algunhas das novidades!!Feliz lectura!

Recomendación De Lectura Da Profe Tania

Ola familias!

Voltamos cunha nova recomendación, esta vez da profe Tania que nos fala dun conto que é unha novidade da nosa biblioteca!

Premade https://youtu.be/q1Ghsycnskw

Recomendacións Nadal

Bos dias familias,

Hoxe rematamos o primeiro trimestre dun curso diferente. Para celebrar manánosvos as nosas recomendacións de libros para o nadal para darlle algunhas ideas aos reis magos.

Tedes toda a información por etapas no PDF adxunto.

Bo Nadal!!

Recomendación De Lectura Da Profe Lara

A recomendación de libro desta semana faino a profe Lara. Escolleu un conto moi coñecido.

Mirade o vídeo tan chulo que fixo!

Grazas, Lara!

Recomendación Lectora

Ola familias!

Esta semana, a recomendación lectora ven da man da profe Patri que nos fala do seu libro preferido, un conto cheo de maxia de Roald Dahl. Deixámosvos o ligazón!

Boletin mes de novembro

Ola familias!!

Deixámosvos o boletín deste mes de novembro coas novidades de libros da nosa biblioteca. O obxectivo deste documento é de informar a toda a comunidade educativa das novas neste curso tan atípico nel que o alumnado non acode á biblioteca coa mesma frecuencia.

Tedes o documento PDF adxunto.

Boa fin de semana!!

RECOMENDACIÓNS CONTOS NO CAMIÑO

Bos días, familias!

Hoxe comezamos unha nova actividade dende a biblioteca baixo o noso lema "Contos no Camiño". Cada venres faremos unha recomendación dun libro. A nosa primeira entrega á da profe María recomendando a libro "Charlie e a fábrica de chocolate" de Roald Dahl. Cada semana haberá unha recomendación diferente.... estade atent@s!

Premade na imaxe para ver o vídeo!

RECOMENDACIÓNS DE LECTURA PARA O VERÁN

Ola familias!

Dende a biblioteca, recomendámosvos algunhas lecturas, música e xogos para o verán.

DIA INTERNACIONAL DO MEDIO AMBIENTE

Hoxe é o Día Internacional do Medio Ambiente. No noso centro, como sabedes, estamos concienciados e procuramos facer todo o posible para que toda a nosa comunidade educatvia axude a protexer a nosa terra.

Dende a biblioteca recomendámosvos algunhas lecturas.

BO DÍA!!

QUEDAR NA CASA....É COUSA DE CONTOS

Boas tardes, familias

Dende a biblioteca, queremos axudarvos á hora da lectura cos nenos e nenas. No documento PDF adxunto, premando a imaxe, veredes varias webs e contas de redes sociais con diferentes contos e recursos.

Un saúdo

RECOMENDACIÓN DE ACTIVIDADE DA BIBLIOTECA

Nestes días a nosa mascota Nicoleto e toda a súa familia está facendo a labor de coidar a nosa biblioteca. Convidámosvos a facer unha manualidade en homenaxe a familia dos polbos. Cando volvemos á escola, faremos unha exposición de todas as vosas creacións. Mentres tanto, se queredes mandarnos algunha foto da vosa manualidade, podédesnolo facer chegar vía email a bibliotecamosteiron@gmail.com. Lembrade que na conta de Instragram da biblioteca (bibliotecaceipmosteiron) iremos colgando máis ideas e recomendacións.

RECOMENDACIÓNS DE LECTURA PARA ESTE NADAL

Dende a biblioteca do centro, mandámosvos as nosas recomendacións de lectura para este nadal.

Pódesde descargar en PDF

Felices festas!