Listaxes definitivas de fondo libros

Listaxes definitvas cos libros que lles corresponden a cada alumno solicitante para os cursos de 4º e 6º de Ed. Primaria.

Lembrade que tódolos alumnos de 3º e 5º de Ed. Primaria só deben mercar o cadernillo de música e o Activity Book de Inglés.

Libros asignados a cada alumno de 4º e 6º do Fondo Libros pincha aquí

Revista escolar

A NOSA REVISTA ESCOLAR : VERSIÓN DIXITAL

Curso 2017/18. Alumnos de 3 anos

Folleto de recomendacións. Pincha aqui

Mandilón

Fondo libros. Listaxes provisionais de admitidos e excluidos.

Os cheques para as axudas de libros de texto e de material pódense recoller ata o 30 de xuño. Os non recollidos se entregarán a partir do un de setembro.

Listaxe provisional de admitidos

Listaxe provisional de excluidos

Recordade que en 3º e 5º de Ed. Primaria tódolos alumnos/as deberán comprar unicamente o Activity Book de inglés e o caderniño de música.

Hai un prazo de 2 días a partir da publicación para reclamacións. Nas listaxes definitivas  aparecerán os libros asignados a cada alumno/a.

Cando sexan 6 os libros asignados serán: Matemáticas, Lengua, Lingua, Naturales, Sociales, Inglés.

Tamén tódolos alumnos/as deberán comprar unicamente o Activity Book de inglés e o caderniño de música.

Libros texto 2017/18

Ed. Infantil

Ed. Primaria

Formalización matricula curso 2017-18

As familias dos alumnos e alumnas admitidos para o curso 1017-18 deben formalizar la matricula do 20 ao 30 de xuño na secretaría do Centro.

Impreso de formalización de matricula.

Enquisa idioma galego (só alumnos de Ed. Infantil).

Deben traer ademáis:

• 4 fotografías tamaño carné os alumnos de Ed. Infantil e 2 os alumnos de Ed. Primaria.
  • Fotocopia da tarxeta sanitaria.

Festival fin de curso Ed. Infantil

O luns 12 de xuño ás 16:30 faremos o festival de infantil para as familias. Será no Paraninfo da UDC na Maestranza. Esperamos a vosa asistencia.

Fondo libros, axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar.

A Consellería de Educación no DOG do 16 de maio establece as bases que regularán os fondos de libros(3º, 4º e 5º de 6º de Ed. primaria), así como as axudas para adquisición de libros de texto (para 1º e 2º de Ed. primaria), e as axudas para material escolar (Ed. primaria)

O prazo de presentación de solicitudes para o alumnado de educación especial e primaria é do 23 de maio ao 23 de xuño na secretaria do Centro no que esté matriculado o alumno ou ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos no artigo 38.4 da Lei 30/1992, do 26 de novembro, de réxime xurídico das Administracións públicas e do procedemento administrativo común.

Debe presentarse unha única solicitude por familia para as distintas modalidades e para tódolos fillos que estén escolarizados nun mesmo centro educativo.

Máis información no DOG do 16 de maio.

Descargar instancia.

Listaxes definitivas admitidos curso 2017/2018

As listas provisionais pasan a ser defenitivas xa que non hai reclamacións.

Recordase que os admitidos deben formalizar a matrícula do 20 ao 30 de xuño.