ACTIVIDADES

Estas son algunhas das actividades que ofertamos aos alumnos e alumnas do noso centro para o curso 2014 / 2015:

* Informática: para os nenos e nenas de primaria: os xoves e os venres

* Piscina (coordinada polo concello e a piscina municipal). Para todo o alumnado (agás os nenos e nenas de infantil de 3 anos): os venres ás 17:00 horas

* Escolas deportivas (coordinadas polo concello): luns e mércores, de 14:00 a 15:00 horas.

* taekwondo:para os nenos e nenas de 5º e 6º de infantil e toda a primaria: os martes

Sobremesas de Antroido

Os nais e pais de alumnos/as do CEIP Monseivane colaboraron na celebración do Antroido coa elaboración de sobremesas típicas de esta data. Trouxeron estas sobremesas ao centra para a súa degustación xunto coa receita da súa elaboración. Había  flores de Antroido, orellas, frisuelos, rosquillas (na foto), filloas, chulas, manteigadas, madalenas, biscoito, tarta de queixo, torradas.

Podes ver todas as fotos pulsando aquí