Danza Galega

DANZA GALEGA

Un grupo de alumnos e alumnas tamén aprenderon Danza galega. Clica sobre o enlace.

Bádminton

Os alumnos e alumnas do colexio fixeron unha tempada moi boa xa  que  acadaron magníficos resultados:

Categoría alevín feminino: 1ª clasificadas, a nivel provincial

Categoría alevín masculino: 3º clasificados, a nivel provincial.

O seu adestrador, Tomás, está moi satisfeito.

Se queres ollar algunhas fotos ou ver o vídeo colgado en you tube, da entrega de premios, clica sobre o enlace corrrespondente.

Balonmán

BALONMÁN

Noraboa aos nosos alumnos e alumnas que xogan ao balonmán, xa que quedaron campións, a nivel provincial, no Deporte en idade escolar.

Se queres ollar algunhas imaxes ou ver o trofeo que acadaron... clica sobre o enlace.

FERREIRÚA 2009

10 DE MAIO DE 2009

Onte, 10 de maio celebrouse a carreira popular e medio maratón da Ferreirúa.

Houbo alumnos e alumnas  do centro en todas as categorías, e algúns deles subiron ao podio ( Zeltia, Brais, Eva, Alejandro, Gerardo, Nahir). Todos xuntos pasamos unha mañá moi deportiva, na que algúns pais, nais e profes tamén se animaron a correr.

Fomos un grupo moi numeroso, que agardamos aumentar para o ano que ven.

Se queredes olllar algunhas das fotos, clicade sobre o enlace á galería.