OBRADOIRO CIENTÍFICO

Na véspera do Día das mulleres na ciencia, a biblioteca acolleu un obradoiro de anatomía organizado polas titoras de 4º primaria.

Un obradoiro con maquetas, carteis explicativos, libros informativos e incluso órganos reais (fígado , riles, corazón, pulmón, etc ) de diferentes animais

Parello  ao obradoiro de Anatomía, o Obradoiro de froitas e hortalizas, organizado pola biblioteca,  no que o alumnado podía ver diferentes froitas (fresas, arándonos, mazás, peras, laranxas, limóns, kiwis, plátanos …) e hortalizas (allos, cabaciña, lentellas, brócoli, grelos, repolo, alcachofa, etc) e as sementes dalgunhas delas a tamaño natural e a través do microscopio.

E xa para rematar a visita proxectouse na pantalla a observación dos distintos órganos animais e vexetais expostos vistos a través do microscopio.

Ademais do alumnado de 4º participou na actividade un grupo de 6º.

Unha actividade que, apesares das limitacións actuais, resultou moi gratificante polo interese amosado e o exemplar comportamento do alumnado.

blog | by Dr. Radut