AXUDAS PARA LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR curso 2020-2021

ORDE do 12 de maio de 2020 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2020/21 (código de procedemento ED330B).

Documento  resume da orde

AnexoI-II

RECOLLIDA DE IMPRESOS, BALEIROS,  NO CENTRO  (PARA CUBRIR)  : de 10 a 11:45 h. , na mesa exterior colocada no porche.

ENTREGA DE IMPRESOS CUBERTOS: de 12 a 13:30 h.  En ventanilla exterior.

1 único impreso por familia . Por favor, letra clara e "campos" debidamente cubertos.

PREGAMOS ENCARECIDAMENTE RESPECTEDES AS MEDIDAS DE SEGURIDADE  e HIXIENE (limpeza das mans, mascarilla, distancia de 2 m., ...) polo ben de todas/os.

Graciñas