Protocolo COVID-19 (provisional) CEIP Milladoiro

Estamos de volta no cole e temos que adaptarnos a nova normalidade, seguindo as directrices marcadas pola Consellería de Educación da Xunta de Galicia elaboramos o Plan de adaptación á situación Covid-19 axustado á realidade do noso centro. É un documnento provisional sobre o que traballar polo que incorporaremos todas as novidades e reorganizaremos según esixa a realidade sanitaria do momento. Non incluímos o anuncio da obrigatoriedade de uso de máscara para os nenos/as maiores de 6 anos porque é unha proposta de Galicia para a reunión do 27 de agosto das comunidades autónomas.

O protocolo podedes consultalo no seguinte enlace, que inclúe nos anexos o plan de contención e o plan de acollida. Tamén podedes consultar un resumo que presentaremos ás familias nas reunións de inicio de curso que se celebrarán antes do comezo das clases.

- Plan de adaptación á situación COVID-19 no curso 2020/21.

- Resumo do plan de adaptación.

A día de hoxe as instrucción son as de comezar as clases de maneira presencial o 10 de setembro todo o alumnado de Educación Infantil e Primaria, estando pendente da evolución da pandemia e do que ditaminen as autoridades sanitarias. Polo que adxuntamos o noso calendario escolar que desexamos poder cumprir (faltarían os dous días non lectivos elexidos polos claustro).

Para resolver calqueira dúbida a partir da próxima semana podedes chamarnos por teléfono ao centro ou enviarnos un correo electrónico: ceip.milladoiro@edu.xunta.gal.

Protocolo familias.pdf1.69 MB