Escolares, E. Física, E. Infantil, English Corner, E. Musical, 1º Ciclo, 2º Ciclo, 3º Ciclo

FESTIVAL ENTROIDO

Estimadas familias:

Como vén sendo habitual no noso colexio nesta época do ano, imos celebrar o vindeiro venres 9 FESTIVAL de Entroido  do 2018 que este ano leva por título “Pippi Langstrump”.

Comprácenos invitalos a que participen nesta festa con nós, polo  que ás 12:10  abriranse as portas  para poder acceder   ao centro.

Moitas grazas pola súa colaboración.

ADMISIÓN ALUMNADO IES CURSO 2018-19

O alumnado de 6º de Educación Primaria que desexe continuar os seus estudos no IES ao que está adscrito o noso centro (VALADARES), ten que presentar o anexo co código ED550A  (SOLICITUDE) cuberto para solicitar a reserva de praza do día 1 AO 15 DE FEBREIRO.

*As familias poderán cumprimentar as solicitudes de reserva de xeito manual (como en cursos anteriores) ou a través da aplicación:

Ruta no menú:

Solicitudes–Solicitudes de reserva–Crear solicitude de reserva

IMPORTANTE: Esta solicitude deberase presentar no centro educativo de orixe ou en calquera dos lugares que establece a Lei 39/2015, do 1 de outubro do Procedemento Administrativo Común, incluíndose por primeira vez este ano a SEDE ELECTRÓNICA.

REUNIÓN FAMILIAS 6º DE PRIMARIA

O vindeiro 30 de xaneiro ás 16:30 na aula de sexto do noso colexio, haberá unha reunión informativa para os pais e nais, por parte do Equipo Directivo do IES de Beade, cara ao curso 2018-19.

FESTIVAL XOVES 21

Estimadas familias:

Como vén sendo habitual no noso Colexio por estas datas, imos celebrar un FESTIVAL.

Realizarémolo o xoves 21, e levará por título “MALASOMBRA”.

Comprácenos invitalos a que participen nesta festa con nós, polo  que ás 12:00 podedes entrar no centro.

Un saúdo                                Feliz Aninovo

MAGOSTO

Estimadas familias;

Como vén sendo habitual por estas datas, imos celebrar o MAGOSTO. Este curso se o tempo non o impide, realizarémolo o mércores 8 de novembro a partir das 12 da mañá.

Precisamos da vosa colaboración nos seguintes aspectos:

. Envíen polos nenos e nenas unhas castañas picadas.

. De ser posible aporten unha pequena cantidade de leña.

. Procuren que ese día o alumnado veña con roupa axeitada.

. Mandade as castañas e a leña só o martes 7 e o mércores 8

Por cuestións organizativas do centro a festa do magosto é só para o alumnado.

MAIO 2017

O venres, día 12 de maio, ás 13:00 hs., sacaremos o noso maio ao patio para cantarlle as coplas.

Invitámosvos a que veñades compartir esta actividade.

Por motivos de seguridade do alumnado, as familias que queirades asistir, teredes a entrada aberta de 12:50 a 13:00. Agradecemos que teñades en conta isto. O acto celebrarase no patio do colexio.

Como outros anos, pedimos a vosa participación para festexar ao maio.

. O mércores 10 e o xoves 11 serán os días nos que xa podedes traer o fiúncho e o resto de  materiais que normalmente usamos: algunha flor, pampillos (margaridas silvestres), ovos (baleiros e limpos e o máis enteiros posible), bugallos ou cocas (boliñas dos carballos), algún limón, algunha laranxa.

. Podedes facerlle na casa ao alumnado colares ou coroas de flores para o propio día do maio.

. O alumnado debe traer gorra, pantalón azul ou vaqueiro e camiseta branca.

. A poder ser traer tamén dous paus duns 2O cm. como máximo de longo para acompañar as coplas (isto só o alumnado de Primaria).

Moitas grazas pola vosa colaboración

VIGO DÁ MOITO XOGO

Nas actividades planificadas sobre a nosa cidade comezamos o curso coa visita da escola municipal de tenis de mesa no que xoga Natalia, unha antigua alumna do colexio.

A actividade ía dirixa ao alumnado de 2º a 6º de primaria. Iniciamos cunha demostración e posteriormente tivemos a oportunidade de praticar . VER IMÁXES.

DEPORTES MUNICIPAIS

Este curso ponte en forma facendo deporte. Xá podes matricularte nas escolas deportivas municipais. Non deixes escapar a ocasión. Elixe o teu deporte e anótate. Verás que ben o vas pasar!!!!!!

Enlace á Fundación Vigo Deporte

BOS DÍAS AQUÍ ESTAMOS 1º

Bos días estimadas familias de 1º:

Agardo que todos esteades ben e organizando con tranquilidade estes días na casa. Esto é unha proba por si é necesario que teña que descargar material complementario o xa enviado o venres a todas as familias. Lembravos de que contades co meu correo da xunta para calqueira dúbida.

Neste momento tamén hai moitas páxinas web gratuitas de xogos didácticos e de actividades que seguro que estades compartindo.

Unha gran aperta para todos e todas. Xuntos na casa ( os que podedes claro está )

Vémonos pronto, MªJosé

REMATOU O 1º TRIMESTRE

Rematamos o 1º Trimestre e agora xa só nos quedan dous para seguir aprendendo, esforzándonos e disfrutar moito do que facemos.

Xa temos aí dentro duns días o Entroido. De que nos disfrazaremos?