Outras actividades

ALFOMBRA DE FLORES QUE ELABOROU A ANPA NAS FESTAS DO CORPUS

Durante toda a noite das festas do  Corpus  o alumnado do centro dirixidos pola ANPA traballou duramente para elaborar un tapiz de flores  que sorprendeu gratamente a grande cantidade de persoas que visitou Ponteareas.

Con esta actividade rematamos o proxecto deste curso "CANTO CONTO"

Grazas a todos e a todas pola vosa implicación no proxecto.

ALFOMBRA DE FLORES CONFECCIONADA POLA ANPA DO CENTRO NAS FESTAS DO CORPUS on PhotoPeach

TEATRO EN INGLÉS

As alumnas e alumnos de infantil e primaria do colexio asistiron a unha actividade de teatro en inglés. A compañía de teatro "Face 2 Face Teheatre Company" representou varias obras adaptadas ás distintas idades do alumnado.

TEATRO EN INGLÉS on PhotoPeach

SEMANA DA FROITA

No CEIP Mestre Ramiro Sabell  levamos a cabo a actividade da semana da froita dentro do "Plan de consumo de froitas nas escolas". Coa participación  nesta actividade queremos concienciar ao noso alumnado da importancia dunha alimentación saudable.

ACTIVIDADES DO DÍA INTERNACIONAL CONTRA O CANCRO INFANTIL

15 de febreiro día internacional contra o cancro infantil. on PhotoPeach

ENTROIDO 2018 - OS DISFRACES SON OS/AS PERSONAXES DOS NOSOS CONTOS

Entroido 2018 on PhotoPeach

ENTROIDO 2018

Degustación de sobremesas do entroido on PhotoPeach

ACTIVIDADES DO DÍA DA PAZ 2018-OS/AS PERSONAXES DOS CONTOS ESCRIBEN LEMAS DE PAZ

PAZ 2018 on PhotoPeach

YARACAN - TERAPIA ASISTIDA CON ANIMALES

YARACAN - Terapia asistida con animales on PhotoPeach

HORTO ESCOLAR

O concellería de ensino do concello de Ponteareas en colaboración coa empresa ECOCELTA comezou a posta en marcha do horto escolar no que imos traballar durante este curso.

Horto escolar on PhotoPeach

NADAL 2017 NO RAMIRO SABELL-OS PERSONAXES DOS CONTOS CHEGAN Á BIBLIOTECA