TIC

RADIO ARRABAL 2019 (17)

Parece mentira pero xa está aquí o final de curso e tamén o noso último programa deste proxecto da RADIO ARRABAL.

Como sabedes trátase dun proxecto para 5º e 6º de primaria onde os alumnos e alumnas maiores ensinan aos novos a facer os guións do programa, a escaleta, a parte técnica, etc. Por iso este último programa está adicado a repasar todo o que fixemos durante o curso e a despedir aos nosos amigos e amigas de 6º que marchan para o instituto.

O programa está dividido en dous capítulos, ao ser un programa especial ten algo máis de duración:

Clica AQUÍ para escoitar o capítulo 1.

Clica AQUÍ para escoitar o capítulo 2.

RADIO ARRABAL 2019(16)

Xa temos cerca o final de curso e con él chegan os últimos programas de Radio Arrabal neste curso 2018/2019.

Hoxe, no penúltimo programa, cambiamos un pouco o formato e os contidos para incluir unhas entrevistas gravadas nos exteriores do estudio e incluidas despois como arquivo sonoro no programa. Esperamos que vos gusten!

Clica AQUÍ si queres escoitar o programa enteiro.

RADIO ARRABAL 2019 (15)

Xa nos quedan menos programas para rematar o curso e cada vez somos máis competentes nesto de facer radio. Agora o alumnado de 5º xa traballa sin a axuda dos de 6º e só nos falta controlar a parte técnica para poder emitir os nosos programas.

Esta semana falamos de Eurovisión, Judith Kerr, Atletismo Escolar, María Canosa e moitas noticias, deportes, chistes, como vedes un programa moi interesante.

Clica AQUÍ si queres escoitar o programa enteiro.

RADIO ARRABAL 2019(14)

Esta semana a Radio Arrabal está adicada as Letras Galegas, que celebramos homenaxeando a ANTONIO FRAGUAS FRAGUA.

Foi unha semana moi intensa e con moitísimas actividades, si escoitades o programa veredes todo o que se fixo para celebrar esta festa do GALEGO.

Clica AQUÍ si queres escoitar o programa completo.

RADIO ARRABAL 2019 (13)

O programa numero 13 da Radio Arrabal, ademáis das habituais, esta vez atrevémonos cunha nova sección:    "LER É CRECER".  Aquí iremos comentando aqueles libros que máis nos gusten, esperamos que disfrutedes destas boas lecturas.

Ata a próxima semana.

Clica AQUÍ si queres escoitar o programa completo.

RADIO ARRABAL 2019(12)

Esta semana o programa é mezcla de directo e diferido, parte foi gravado no recreo como tódalas semanas e outra parte foi gravada máis tarde. O motivo foi a chegada duns invitados moi especiales chegados de Oiã. Con eles pasamos unha fin de semana moi divertida e intensa.

Fai clic AQUÍ si queres escoitar o programa completo.

RADIO ARRABAL 2019(11)

Xa chegou o venres e con él o programa da Radio Arrabal, con novos presentadores, técnicos e locutores. Por ser o último programa do trimestre esforzámonos moito e saíu moi ben.

Noticias, deportes, o tempo, masterchef, a túa música, non mem tomes o pelo, axenda...as nosas seccións habituais e algunha que outra improvisación por incidencias do directo.

Disfrutade do programa e vémosnos á volta das vacacións...adeuuuuus!

RADIO ARRABAL 2019(10)

Xa estamos case na metade do curso e aquí vai o programa número 10 da Radio Arrabal.

A preparación do programa foi moi precipitada pola cantidade de actividades que tivemos esta semana tan especial: celebramos no colexio a Semana do Mar.

Ainda así os alumnos e alumnas de 5º e 6º de primaria esforzáronse moitísimo e conseguiron facer este estupendo programa.

A parte das seccións habituais nesta semana incluimos un especial da semana do mar, o diario Arrabal (periódico que fixo 4º de primaria con motivo do día da prensa escrita) e a festa da Reconquista de Vigo.

Esperemos que vos guste e que o disfrutedes durante a fin de semana, adeus.

RADIO ARRABAL 2019(8)

Despois de dúas semanas sin radio polo entroido e demáis, xa estamos aquí de novo co oitavo programa en directo da RADIO ARRABAL. Ademáis das seccións habituais hoxe temos dous artigos moi interesantes en "Non me tomes o pelo": un adicado a Yoli e outro relacionado coa celebración do 8M. Esperamos que vos gusten...

RADIO ARRABAL'19 (7)

Aquí tedes o novo programa da Radio Arrabal, quentiño, quentiño recen saído do estudo de gravación.

Coas seccións habituais e un artigo especial sobre Rosalía de Castro.

Si non te queres aburrir escoita as noticias, os deportes, os chistes, a música, o que vai pasar en Baiona coa festa da Arribada e moitas actividades que nos dixeron na axenda. Disfrutade do programa e boa fin de semana.