TIC

RADIO ARRABAL 2020 (3)

Aquí tedes un novo programa da Radio Arrabal e van 3 este ano, e o primeiro en directo. Qué emoción!!!

Falamos de bolboretas e tarefas escolares, piscina, milla e xadrez, habilidades sociais, Michael Jackson e moitas cousas máis. Contamos coas seccións habituais e unhas técnicas, locutoras e locutores marabillosos. Esperemos que vos guste e perdoedes as incidencias do directo.

Cicla AQUÍ si queres escoitar o programa.

RADIO ARRABAL 2020 (2)

Estamos aquí xa no segundo programa da Radio Arrabal. No programa de hoxe temos a sección de Non me tomes o pelo comentando a festa de Nadal e o horto do cedo. En deportes, A todo correr, falaremos do cros de Baiona e os recreos do cole.

Outras seccións habituais son Convivir con..., A túa música, Mortos de risa, Ler e crecer e Planifica o teu tempo.

Esperemos que disfrutes oindo o programa tanto coma nos facendoo...arrancamos!!!

Fai clic AQUÍ si queres escoitar o programa.

RADIO ARRABAL 2020

Benvidos ao novo curso 2019/2020, estamos aquí  no 1º programa da radio Arrabal.

Un ano máis aprenderemos coa radio escolar divertíndonos. O alumnado de 5º e 6º é o encargado este ano de facer o programa. Seguro que o farán moi ben e nos farán pasar uns recreos estupendos.

Xa sabedes que o programa en directo será durante a hora de recreo dos venres. Cando queirades volvelo a escoitar, nesta páxina web podedes facelo. Como novidades as seccións de deportes, convivencia e música. Seguimos con outras seccións de anos anteriores, Non me tomes o pelo, Mortos de risa, Ler e crecer...

Pois arrancamoooosss!

Clica AQUÍ si queres escoitar o programa.

RADIO ARRABAL 2019 (17)

Parece mentira pero xa está aquí o final de curso e tamén o noso último programa deste proxecto da RADIO ARRABAL.

Como sabedes trátase dun proxecto para 5º e 6º de primaria onde os alumnos e alumnas maiores ensinan aos novos a facer os guións do programa, a escaleta, a parte técnica, etc. Por iso este último programa está adicado a repasar todo o que fixemos durante o curso e a despedir aos nosos amigos e amigas de 6º que marchan para o instituto.

O programa está dividido en dous capítulos, ao ser un programa especial ten algo máis de duración:

Clica AQUÍ para escoitar o capítulo 1.

Clica AQUÍ para escoitar o capítulo 2.

RADIO ARRABAL 2019(16)

Xa temos cerca o final de curso e con él chegan os últimos programas de Radio Arrabal neste curso 2018/2019.

Hoxe, no penúltimo programa, cambiamos un pouco o formato e os contidos para incluir unhas entrevistas gravadas nos exteriores do estudio e incluidas despois como arquivo sonoro no programa. Esperamos que vos gusten!

Clica AQUÍ si queres escoitar o programa enteiro.

RADIO ARRABAL 2019 (15)

Xa nos quedan menos programas para rematar o curso e cada vez somos máis competentes nesto de facer radio. Agora o alumnado de 5º xa traballa sin a axuda dos de 6º e só nos falta controlar a parte técnica para poder emitir os nosos programas.

Esta semana falamos de Eurovisión, Judith Kerr, Atletismo Escolar, María Canosa e moitas noticias, deportes, chistes, como vedes un programa moi interesante.

Clica AQUÍ si queres escoitar o programa enteiro.

RADIO ARRABAL 2019(14)

Esta semana a Radio Arrabal está adicada as Letras Galegas, que celebramos homenaxeando a ANTONIO FRAGUAS FRAGUA.

Foi unha semana moi intensa e con moitísimas actividades, si escoitades o programa veredes todo o que se fixo para celebrar esta festa do GALEGO.

Clica AQUÍ si queres escoitar o programa completo.

RADIO ARRABAL 2019 (13)

O programa numero 13 da Radio Arrabal, ademáis das habituais, esta vez atrevémonos cunha nova sección:    "LER É CRECER".  Aquí iremos comentando aqueles libros que máis nos gusten, esperamos que disfrutedes destas boas lecturas.

Ata a próxima semana.

Clica AQUÍ si queres escoitar o programa completo.

RADIO ARRABAL 2019(12)

Esta semana o programa é mezcla de directo e diferido, parte foi gravado no recreo como tódalas semanas e outra parte foi gravada máis tarde. O motivo foi a chegada duns invitados moi especiales chegados de Oiã. Con eles pasamos unha fin de semana moi divertida e intensa.

Fai clic AQUÍ si queres escoitar o programa completo.

RADIO ARRABAL 2019(11)

Xa chegou o venres e con él o programa da Radio Arrabal, con novos presentadores, técnicos e locutores. Por ser o último programa do trimestre esforzámonos moito e saíu moi ben.

Noticias, deportes, o tempo, masterchef, a túa música, non mem tomes o pelo, axenda...as nosas seccións habituais e algunha que outra improvisación por incidencias do directo.

Disfrutade do programa e vémosnos á volta das vacacións...adeuuuuus!

Clica AQUÍ si queres escoitar o programa.