BLOG DA BIBLIOTECA

ACCEDE AO BLOG

DA NOSA BIBLIOTECA

PRESENTACIÓN DA BIBLIOTECA 2019

Aquí tedes a Bibli e a bilioteca do cole recen aberta, xa tíñamos moitas ganas de poder ler e levar libros para casa.

O alumnado de 4º de primaria fixo unha representación moi fermosa para esta data tan sinalada:

Clica AQUÍ si queres velo.

MARICA CAMPOS (Daniela 5º primaria)

Este mércores alumnado de 5º e 6º foron  a biblioteca do cole para recibir a visita dunha escritora galega chamada Marica Campo. Os dous cursos lemos un dos seus últimos libros publicado en xullo de 2018, “Unha misión para Clara”.  O libro trata sobre os incendios e o medio ambiente, arredor do cal xira a historia e os distintos personaxes que van aparecendo na historia, entre as cales destaca Clara que é a protagonista.  Fixémoslle preguntas que ela foi respondendo unha a unha. Falounos de moitas cousas interesantes como a película de 2001 Odisea no espazo, a evolución do home, a evolución do arte e sobre todo da literatura. Despois estivemos falando das características de cada un das distintas personaxes que apareceron  no libro.

Grazas Marica polas túas palabras.

ESTEFANÍA PADULLÉS (EDGAR e ALBA de 4º PRI.)

VISITA DA ILUSTRADORA ESTEFANÍA PADULLÉS

Onte xoves 21 veu ao Ceip Mestre Manuel García unha ilustradora chamada Estefanía Padullés. Veu dar unha charla aos nenos/as de primaria sobre a súa profesión.
É unha ilustradora Catalana. Antas de ser ilustradora nun zoolóxico con animais de África que estaban en perigo de extinción. Fixo a carreira de bioloxía.
Naceu en Cataluña, viviu algún tempo en Almería (en Andalucía), logo foi a vivir a Portomarín (Lugo). .
Algúns dos seus libros que están presentes na biblioteca do cole son “A manchas e a Raias” ou “Os desexos do gato Klop”.

Tamén explicou a diferencia entre un debuxo que queremos facer e una ilustración que sempre conta cunha historia detrás.

As ilustracións comezan cun bosquexo, logo fai un esquema tipo viñetas do conto e os personaxes. Para colorear emprega acuarelas. Primeiro pintaba todos os fondos e decorados dos debuxos, logo facía as personaxes e por último deixábao secar. Despois mándaos a súa editorial.

Por último debuxounos distintos animais tanto algúns con carácter infantil e outros máis realistas: dinosauros, patos, paxaros, unicornios, ourizos... encheron as páxinas que estaban en branco.

Encantounos esta visita que está moi relacionada co proxecto artístico do colexio deste ano. Adeus.

https://i.avoz.es/sc/OtiLH6qg_ky1l2NMeysoFylk68g=/600x/2018/11/16/001215... 600w, https://i.avoz.es/sc/9PrSLU1PTmB8yuxQcqRc6qHSLyQ=/900x/2018/11/16/001215... 900w" width="990px" height="556px">

CONTACONTOS SARABELA TEATRO

A semana pasada tivemos unha visita moi especial. Chegou ao noso cole unha das mellores contacontos que temos en Galiza, Sabela Gago.

Fixo tres sesións adaptadas as diferentes idades. A actuación foi cortesía da editorial Santillana.

Sobre a marcha Sabela foi mostrandonos persoeiros (Martiño, Galiñas fermosas...), historias e situacións que nos fixeron pasar un rato moi divertido e interesante.

Moitas grazas Sabela, esperamos verte pronto.

DÍA DA CIENCIA 2018

Dende a biblioteca do centro organizouse este curso o "DÍA DA CIENCIA". Unha xornada lúdico-científica na que quedamos sorprendidos cos experimentos, construccións e sabedoría que aínda nos queda por descubrir. Fixemos de arquitectos, documentalistas, científicos e críticos de cine. Repetiremos a experiencia para o próximo curso, seguro!

Resultado de imagen de youtube

BIBLIOTECA FIN DE CURSO

MERCADILLO  DE BIBLIPUNTOS

DÍA DO LIBRO 2017

23 DE ABRIL DÍA  DO LIBRO

Para conmemorar o"Día do Libro", este curso propuxéronse as seguintes actividades

Lectura do libro "Se busca"

Elaboración dun "Lapbook" por cada aula e marcapáxinas

O venres 29 de abril, "leturas compartidas"

Un día estupendo para facer o que máis nos gusta LER!!!

E, como sempre as mellores imáxes!!!

Día do libro by Slidely Photo Gallery

DÍA DA POESÍA E DO TEATRO 2017

Resultado de imagen de imagenes de focos teatro de coloresResultado de imagen de imagenes de focos teatro de coloresResultado de imagen de imagenes de focos teatro de colores

Resultado de imagen de imagenes teatro